Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

San Francisco --> Las Vegas --> Los Angeles

Discussie gestart

Matthe

GC ga ik bekijken maar wil niet alle nachten op voorhand ingeboekt hebben dus MV bekijk ik nog.

Ik lees overal over de zonsop- en ondergangen, wat is hier zo byzonder aan?
#16 - 30-04-2008, 20:54 uur

Baia

Haha ja dat vraag ik mij ook af. Het schijnt dat het mooi afgeeft op het rode gesteente ginder. Maar ik ga niet om 6 uur op staan op vakantie om een zonsopgang mee te maken. Een zonsondergang dat kan nog net, maar ik ga er niet speciaal achter zoeken.  ::)

Monument valley is niet zomaar iets van "ik bekijk het nog" Gouldings lodge is de enige plaats als je wilt overnachten in het park, en dat is toch een bijzondere ervaring (net zoals overnachten in death valley). Als je het "nog bekijkt" zal Gouldings lodge geen optie meer zijn, want dan is het al volzet (als het dat nu al niet is), maar je bekijkt het maar  >:D  ;)
#17 - 30-04-2008, 22:33 uur

Matthe

Idd, als het zo uitkomt komt het zo uit, maar ik ga daar niet bekend zijn en ga niet opzoeken om in het donker op waarschijnlijk onverlichte wegen mijn weg te zoeken vanwege een zonsondergang.
MV Wilde ik wel graag meepikken en is in mijn ogen ook zonder al te veel moeite ook te doen.

Volgends mij zijn we eruit en het gaat er ongeveer zo uitzien:

3 Nacht San franisco.
3 Nacht Yosemite.
1 Nacht Lee Vining of in de buurt vanwege bodie en te ver naar DV
1 Nacht Death Valley SPW
3 Nachten Las Vegas
1 Nacht Page via Monument Valley
1 Nacht Tonalea, Tuba City of Kayenta
2 Nachten Grand Canyon-->Tasayan, Valle of Williams
1 nacht Bullhead City
1 Nacht Palm Springs Yoshua Tree NP
4 Nachten Los Angeles

#18 - 01-05-2008, 18:04 uur

Baia

Ziet er goed uit.
Jammer dat je voor GC en MV buiten het park slaapt. In het park was alles volzet zeker?
Kayenta zou ik mijden als overnachtingsplaats. Het schijnt nogal een eigenzinnig stadje te zijn.
Verder alles top hoor  :afro:
Veel plezier!
En laat maar even weten hoe de reis is afgelopen, want ik vertek als jij terug komt  ;)
#19 - 01-05-2008, 18:33 uur

Matthe

Thanks!
Is mede dankzij jullie reacies etc tot stand gekomen.

Grand Canyon was vol en monument Valley heb ik niet gekeken, daar ik van gedachte ben dat we beter op weg naar GC kunnen overnachten en MV vanuit page goed is te doen.
GC zou mooi zijn binnen, maar lijkt me ook leuk een park niet geboekt te hebben. In het verste geval zitten we in Williams, een route 66 plaats dus we kunnen het beroerder treffen lijkt me.
En misschien is met de trein vanuit Williams naar de GC wel een hele ervaring daar dit ook een optie is.
#20 - 01-05-2008, 20:30 uur

Matthe

Weblog gaan we bijhouden, voor wie dat wil zien:
http://menm.punt.nl/
Bij terugkomst natuurlijk Payback en zal ik de diverse hotels en zaken beoordelen en feedback geven op de site  ^-^
#21 - 22-05-2008, 12:39 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15