Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

San Francisco - Los Angeles 9 tot 30 mei 2010

Discussie gestart

Marianne

Wat die kaarten betreft: wij hadden hier eens onze eerste halwag gekocht met het idee die te gebruiken voor het uitstippelen van de route, en dan ter plekke een gedetailleerde kaart te kopen, maar uiteindelijk hebben we alle met de Hallwag kunen doen - daar staat alles op wat je nodig hebt, want er zijn gewoonweg niet veel wegen, dus alles staat er op.

België heeft toch ook zoiets als de ANWB? Ik ben de naam even kwijt, er zijn er twee geloof ik. Maar goed, kaarten kun je overal wel kopen.


En sterkte ermee vanmiddag!   :)


Marianne
#16 - 31-01-2010, 14:01 uur

carine58

Het lezen gaat vlot hoor ! da's genieten hoor !

Bij ons is het VAB en Touring  :)  We zijn lid van de VAB. ZOu het ook kunnen proberen ....

grtj
Carine
#17 - 31-01-2010, 19:53 uur

Liddin

Hoi Carine,

Alvast veel plezier straks! Wij vertrekken 20 mei en verheugen ons er ook erg op.

Vorig jaar in Bryce een tocht per paard gemaakt van 2,5 uur. Heel erg leuk, niet duur, reserveren in de Lodge. Je daalt steil af (best spannend) de canyon in en je ziet inderdaad dingen die je anders niet ziet, de gids vertelt ook dingen over de natuur en de rotsen. Het is geen paard maar een muilezel. 

Wat de Walmart betreft. Als je de website van de Walmart bezoekt kun je online shoppen en alles naar 'jouw' winkel laten sturen (Site to store). Dan weet je zeker dat ze de spullen hebben die jij nodig hebt in de vestiging waar jij de eerste boodschappen doet. Het is een gratis service. Ik ga dat doen omdat ik een goedkope tomtom wil, een atlas, een stel wegenkaarten, een paar extra hoofdkussens, fietshelmen ed.

goede reis!

Liddin
#18 - 09-04-2010, 10:06 uur

bedeve

Als ik het goed heb heeft Carine op een vraag nog geen antwoord gehad.
" 29 mei Vertrek . Auto afleveren bij Alamo. Is hier een shuttle busje naar de luchthaven of moeten we een taxi naar de luchthaven nemen "

De bussen rijden af en aan.
3 meter van de plek waar jij je auto inlevert stap je in
Maximale wachttijd 5 minuten.

En dan doet de bus (niet bepaald een busje) er plm 10 minuten over om bij de terminal te komen.
#19 - 09-04-2010, 10:19 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15