Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

San Fransisco - San Diego

Discussie gestart

Hans B

Komende van SF heb je:

Bij Gilroy kruising 101 en 152 een grote kleding mall.

Bij Monterey de 17 mile drive een prachtige route langs de kust.

In de buurt van San Simeon / Cambria hebben we een strand vol met Zeeleeuwen gezien. Er was ook een grote parkeerplaats en volgens mij stond er langs de weg iets op de borden over aangegeven.

Vlak voor Santa Barbera een dorpje genaamd Solvang. Het staat er vol met vakwerkhuisjes, die je in zuid Duitsland, Oostenrijk ook ziet. Wel even leuk om rond te wandelen.
#16 - 23-08-2012, 12:59 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Sheila3

Dit is de cruise die we gaan doen:

http://res.crowncruisevacations.com/travel/cruise/sailplan.rvlx?CruiseItineraryID=214486


Puerto Vallarta,Huatulco,Puerto Chiapas zijn de 3 steden die we aan doen.
We hebben hier niet de gehele dag maar vast wel wat leuke tijd om wat te kunnen zien.

Als je tips hebt wat hier zeker niet te missen, graag :) :afro:

gr.

fabian
#17 - 23-08-2012, 13:29 uur

Sheila3

Komende van SF heb je:

Bij Gilroy kruising 101 en 152 een grote kleding mall.

Bij Monterey de 17 mile drive een prachtige route langs de kust.

In de buurt van San Simeon / Cambria hebben we een strand vol met Zeeleeuwen gezien. Er was ook een grote parkeerplaats en volgens mij stond er langs de weg iets op de borden over aangegeven.

Vlak voor Santa Barbera een dorpje genaamd Solvang. Het staat er vol met vakwerkhuisjes, die je in zuid Duitsland, Oostenrijk ook ziet. Wel even leuk om rond te wandelen.


Aha, bedankt voor de tips. Lijkt me leuk!!

gr.

Fabian
#18 - 23-08-2012, 13:31 uur

Tet14

Ipv 17 miles drive kan je ook Point Lobos SR bezoeken. Schitterend park. Elephant seals bij Piedras Blancas bij San Simeon. Solvang is een Deens dorp.
#19 - 23-08-2012, 18:19 uur

Ine

Omdat Mexico niet geschikt is voor dit forum, heb ik je een prive bericht gestuud.
#20 - 23-08-2012, 18:27 uur

Wop

Omdat Mexico niet geschikt is voor dit forum, heb ik je een prive bericht gestuud.


Het kan altijd in het Off Topic forum Ine!  :)
#21 - 24-08-2012, 11:58 uur

Ine

Ik heb daar niet aan gedacht, ook omdat het een ander land betreft. Inmiddels heb ik 2 berichten verzonden. Ik heb geprobeerd ze terug te vinden en ze alsnog te plaatsen, maar dat lukt niet. Kan wel de ontvangen berichten, maar blijkbaar n ietde verzonden berichten terug vinden.
Vooral over Puerto vallarta kan/kon ik veel tips geven omdat we daar de laatste jaren overwinteren. Ook maakten wij jaren geleden een Panamakanaalcruise.
#22 - 24-08-2012, 16:35 uur

Sheila3

@Ine: ik heb jouw mailtjes prima ontvangen waarvoor dank!!


Het duurt nog even maar we kunnen niet wachten om te vertrekken, we hebben er erg veel zin in.
De week dat we in USA zitten en ons gaan verplaatsen van San Francisco naar San Diego gaan we leuke dingen doen waarvan aantal tips die jullie hebben gegeven.Al kan het natuurlijk altijd anders lopen tijdens de vakantie maar we gaan het zien.

Nog 2 maandjes en het is zover!!

gr.

Fabian
#23 - 28-08-2012, 13:32 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15