Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Santa Monica (gevaarlijk ?)

Discussie gestart

Swami B


Ik logeer enkele dagen in Santa Monica als uitvalsbasis om hier en daar wat in LA te zien, we hadden Santa Monica gekozen, vanwege de kust en ook wel met het gedacht dat het minder gevaarlijk was, om 's avonds toch nog eens op stap te kunnen gaan ...
Zijn hier forumgangers die Santa Monica beetje kennen ? Tips kunnen geven eventueel ?

TX
#1 - 21-06-2009, 20:17 uur

MiamiHeat

Third Street Promenade is erg leuk, zeker 's avonds. De Pier is ook leuk om te bezoeken. Verders gewoon lopen waar veel straat verlichting is, waar veel mensen lopen en hang niet de toerist uit (flappen tappen, dikke EOS om de nek, spelen met je IPhone). Huur een beachcruiser en fiets naar Venice Beach.....makkelijk te doen en erg leuk!
#2 - 21-06-2009, 21:02 uur

Swami B

Third Street Promenade is erg leuk, zeker 's avonds. De Pier is ook leuk om te bezoeken. Verders gewoon lopen waar veel straat verlichting is, waar veel mensen lopen en hang niet de toerist uit (flappen tappen, dikke EOS om de nek, spelen met je IPhone). Huur een beachcruiser en fiets naar Venice Beach.....makkelijk te doen en erg leuk!

Bedankt, ik logeer in Main Street, niet zover van Third Street Promenade
#3 - 25-06-2009, 22:56 uur

sweatbox

Op Main street kun je goed eten. Zeker naar Lula gaan.
Vroeger was Santa Monica een achterbuurt, nu zeker niet meer.
#4 - 26-06-2009, 02:18 uur

Bakvet

"Santa Monica, the city know around the world as: The Home... of the homeless"
#5 - 26-06-2009, 09:02 uur

Chris RTA

Ik heb daar ook gezeten.

Promenade is inderdaad erg leuk savonds en de pier.
Nergens last van gehad.

Blijf gewoon tussen de mensen.

#6 - 03-07-2009, 18:22 uur

djengo



Ben het zeker eens met de voorgangers, erg leuk. Moet geen problemen opleveren!

veel plezier!
#7 - 03-07-2009, 18:27 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15