Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Seattle

Discussie gestart

djengo



Wat zijn de Must Sees in Seattle.

Pikes place en de needle staan al op het programma, evenals de boeing fabriek .
(kun je ook alleen de fabriek bezoeken of betaal je ook meteen voor het  museum?)

alvast bedankt,
Nancy
#1 - 30-04-2009, 14:00 uur

Hans B

o.a.
Seattle Underground
Seattle SeaAquarium
Seattle Mariners (honkbalwedstrijd)
#2 - 30-04-2009, 18:41 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Marianne

Wij hebben de Needle overgeslagen omdat het zicht die dag niet goed was en hebben toen de Ducktour gedaan. Vonden we erg leuk. Zie ook ons reisverslag 2006.

Marianne
#3 - 01-05-2009, 09:06 uur

djengo



Z`on ducktour vonden wij ook leuk om te doen, wij hebben hem in Atlantla gedaan in Stone mountain.
#4 - 02-05-2009, 08:52 uur

Mirjam

Mocht je van fotograveren houden. Ik las dit net op telegraaf.nl Ik ga over vijf weken naar Seattle en dit lijkt me erg leuk om te doen. Het kost ongeveer $43 p.p.

Unieke fotografietours in Seattle
AMSTERDAM -  Reeuwijk, 29 april 2009 – Vanaf 1 mei kun je in Seattle tijdens een tour door de stad professionele foto’s leren maken en tegelijkertijd alles te weten komen over deze grootste stad van Washington State. Shutter Tours, een reis- en leisure bedrijf, organiseert vanaf 1 mei interactieve fotografietours. Met fotografielessen en gedetailleerde historische verhalen over de stad maakt de bekwame en enthousiaste staf elk bezoek aan Seattle onvergetelijk. Tijdens de drie uur durende tour vereeuwigen bezoekers Seattle in geheel eigen stijl. De gidsen, die zeer vakkundig zijn op het gebied van fotografie, verzorgen minilessen in compositie en leren je beter ‘kijken’, zonder te verzanden in onduidelijke vaktermen. De ‘walking tours’ worden tweemaal per dag georganiseerd; om tien uur ’s ochtends en om twee uur ’s middags.
In kleine groepjes van maximaal acht personen geven de gidsen persoonlijke aandacht en tips aan alle deelnemers en leer je Seattle kennen vanuit een uniek oogpunt. De tours zijn geschikt voor alle niveaus, van beginnend tot ervaren. Shutter Tours richt zich erop om de kennis en ervaring van elke reisfotograaf te vergroten, en houdt rekening met elk type camera en kennisniveau.

Voor meer informatie zie www.shuttertours.com en www.experiencewa.com
#5 - 02-05-2009, 09:25 uur

Jasmino

Om nachtfoto's te maken ga je het best naar Kerry Park, een prachtige plek om ook the Needle op de foto te zetten met alle verlichtte wolkenkrabbers op de achtergrond. Een ander mooie plekje om de skyline te fotograferen is de route naar Alki Beach, je komt dan aan de overkant van het water terecht. Om hoog boven de stad uit te treden heb je behalve de SPace Needle ook nog Smith Tower en de Bank of AMerica Tower. Ik vond vooral Smith Tower een leuke plek. Bij de BoA is het lastiger foto's te maken (want: achter glas). IN de stad zelf zijn behalve de verschillende mooie wolkenkrabbers ook Smith Tower (neem een kijkje in de lobby!) en de Public Library (gebouw van onze NL architect Rem Koolhaas) een must-see. En in het zuiden van de stad light het Museum of Flight, hier vind je een heuse straaljager, en daarnaast een Concorde en een originele Air Force One die je beiden van binnen mag bezichtigen. Ik vond het een prachtig museum!

Klik hier voor mijn fotogallery over Seattle, in de keywords onder de foto kun je meestal terugvinden waar de foto is gemaakt. Wellicht doe je nog meer ideeën op!
#6 - 03-05-2009, 10:15 uur
Groetjes, Jacqueline


Lees ook mijn weblog.
Op mijn log vind je in de sidebar ook een link naar onze reisverhalen en (vakantie)foto's.

ceetje

@Mirjam: bedankt voor de tip. Heb de link toegevoegd bij de favorieten. Zo'n toer is weer eens iets anders.
#7 - 06-05-2009, 09:27 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15