Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

seattle in juli

Discussie gestart

angelino

hallo,

ik ben begin juli 3 dagen in seattle

welke dingen raden jullie mij aan om te zien of te doen:   bij slecht en bij goed weer?


angelino
#1 - 03-12-2009, 21:14 uur

Mirjam

Hoi Angelino,

Natuurlijk Pike's Market. Space Needle is leuk, maar ik vind het geen must. Als je van fotograveren houdt, kan je een rondleiding doen door het centrum van Seattle waarbij je geschiedenis en tips om te fotograveren krijgt. Ik vond het geweldig. Voor meer informatie: www.shuttertours.com.
Seattle underground is erg leuk. Wij hebben ook ride with the ducks gedaan. Commercieel, maar erg leuk. Ook het Seattle aquarium is leuk voor een paar uur. Probeer ook een wedstrijd van de Mariners mee te pakken. Ook al hou je eventueel niet van sport, het is een leuke ervaring. Even buiten Seattle kan je een tour doen bij boeing. Wij hadden er helaas geen tijd voor, dus ik kan niet vertellen of het leuk is, maar heb van anderen gehoord dat het zeker de moeite waard is. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes, Mirjam
#2 - 03-12-2009, 22:30 uur

maryde

Ik ben het met Mirjam eens: Ride the Ducks is gewoon leuk, een wedstrijd van de Seattle Marineers is super (als je van sport houdt). Ook wij kwamen niet bij Boeing er was toen een staking. Door Seattle rondlopen is ook leuk, wij bezochten ook de bibliotheek, ontwerp van Rem Koolhaas.Misschien is er ook nog een concert?
#3 - 04-12-2009, 17:05 uur

Hans B

De Boeing fabriek in Everett hebben wij bezocht.
Is een bezoekje zeker waard.
Helaas mocht er geen camera mee naar binnen, waren ze in 2005 erg streng op.
Zoals zoveel dingen in de VS als er 3 jumbo's in één hal staan raak je de proporties toch wel een beetje bijster.
#4 - 04-12-2009, 19:21 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Marianne

Wij zijn maar heel kort in Seattle geweest, dus veel kan ik niet vertellen, maar de ducktour vind ik een aanrader. Als je dat aan het begin van je bezoek doet krijg je een aardig beeld van de stad en kun je meteeen zien welke delen je uitgebreider wilt gaan bekijken. De Space Needle hebben we overgeslagen omdat het zicht toen erg slecht was.
Ook de Underground tour vonden we interessant. Zie ons 2006-verlag voor het verslag.
Wil je alleen tips voor Seattle of ook voor de omgeving? Je kunt natuurlijk ook ergens gaan whalewatchen, of een dagje naar een van de San Juan eilanden, Bainbridge Island of naar Mt Rainier.

Marianne
#5 - 04-12-2009, 21:27 uur

angelino

hallo,

iedereen bedankt voor de tips

weet er iemand of begin juli een goede periode is om walvissen te zien in de omgeving van seattle en  eventueel waar en via welke operator?

groeten
#6 - 04-12-2009, 21:47 uur

Marianne

Je kunt zeker walvissen zien in juli, er is een groep die het hele jaar in de Puget Sound aanwezig is als ik me niet vergis. Wij hebben vanaf Port Townsend een tocht gemaakt, maar we moesten toen erg ver varen om iets te zien. Helaas ook alleen maar op afstand walvissen gezien. Vanuit Seattle kun je het beste naar Aanacortes denk ik, kijk bijvoorbeeld eens bij http://www.island-adventures.com

Marianne
#7 - 04-12-2009, 22:21 uur

JoeSee

De Boeing fabriek in Everett hebben wij bezocht.
Is een bezoekje zeker waard.
Helaas mocht er geen camera mee naar binnen, waren ze in 2005 erg streng op.
Zoals zoveel dingen in de VS als er 3 jumbo's in één hal staan raak je de proporties toch wel een beetje bijster.

We zijn eens bij CNN binnen geweest voor een tour, daar mocht je ook geen foto's maken.
Had toen als een echte toerist mijn camera op mijn buik hangen (doe ik anders nooit) en zonder flits, 'per ongeluk' toch een paar afdrukjes gemaakt.
Het is geen tip hoor....ik wil niemand in een vervelend parket brengen... :-X
#8 - 08-12-2009, 10:55 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15