Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

september 2010, ruwe opzet

Discussie gestart

wim312

Red Rock Hill House. This 3 bedroom/2 bath home is equipped with kitchen, dining, and living room. Located on Goulding's property, approximately 1/2 mile from the motel office. Great Monument Valley view from the living room and kitchen.

Klopt Tet, is onderdeel van Gouldings Lodge.

Kijk wel of ik reserveer. Zijn 2 nachten bij GC dus hebben diverse mogelijkheden.

Gr. Wim
#31 - 30-01-2010, 10:23 uur

Tet14

Klink goed Wim. Bedankt voor de info.
#32 - 30-01-2010, 11:23 uur

Martin Obbe

Wim, een tijdje terug schreef je:

"Is het wijsheid om de auto bij aankomst in SF gelijk in te leveren en de rest van de dagen met het openbaar vervoer
dan wel de benenwagen te doen?  Bespaart enkele dagen huur en ik heb begrepen dat de parkeerkosten
(soms) de pan uitreizen.

Antwoord: Ja, probeer de auto meteen in te leveren bij een locatie van het verhuurbedrijf in de stad (en niet op het vliegveld, want dan moet uiteraard weer terug naar de stad). In SF is alles te voet, met taxi, cable car of fiets (b.v. een Bike Tour over de Golden Gate Bridge) prima te doen. Een auto is eigenlijk een onding in downtown SF.

Martin

#33 - 30-01-2010, 12:25 uur

wim312

Martin, dank voor je reactie omtrent het inleveren van de huurauto.

Zit eraan te denken om Coventry Motor Inn (SF) te boeken. Hebben ze volgens mij gratis parkeren.
Heeft iemand ervaring met dit h(m)otel?

Gr. Wim
#34 - 31-01-2010, 10:34 uur

Marianne

Nee, Wel met de Columbus Motor Inn, ook gratis parkeren (zie ons 2008-verslag). Maar waarom gratis parkeren als je de auto in gaat leveren?

Marianne
#35 - 31-01-2010, 15:02 uur

Tet14

Wij vinden het hartstikke leuk om door en in San Francisco to rijden en naar GC etc. maar je bespaart wel wat geld door de auto in te leveren.
#36 - 31-01-2010, 16:36 uur

wim312

Marianne, beslissing om auto eerder in te leveren is nog niet genomen.
Geld wat je bespaart door de auto eerder in te leveren ben je m.i.  deels weer kwijt om van SF naar vliegveld te komen, neem ik aan.
Is ook eigenlijk niet zo'n belangrijk punt.

Ben nu hoofdzakelijk naar tickets aant zoeken.

Op Orbitz.com via British Airways met 1 stop in Londen. € 500,-
Lijkt me geen verkeerde prijs.

Wim
#37 - 31-01-2010, 16:58 uur

wim312

Hallo,

Even een vraagje over de huurauto

Kun je in een Chevrolet Trailblazer makkelijk 4 reistassen en nog wat kleine spulletjes kwijt?
Of kun je qua ruimte beter nog een slag groter nemen?

Is er op Phoenix airport voldoende keus uit deze SUV's?

Gr.
Wim
#38 - 02-02-2010, 16:18 uur

Tet14

4 reistassen en nog wat kleiner spul gaan prima in een Chevy Trailblazer.  Je moet maar afwachten of je keus hebt. meestal staat er een auto voor je klaar, maar als die niet bevalt kan je natuurlijk om een andere vragen. Is wel vervelend als je laat op Phx landt en dan nog moet gaan onderhandelen. Let er wel op dat als je een 4wd gereserveerd hebt, ze je ook een 4wd geven.
#39 - 02-02-2010, 16:36 uur

Mississippi

Hallo, vraagje aan de ervaringsdeskundigen;

Is in jullie ogen een heated cabin in Curry Village (gezamenlijke douches, campingidee) te prefereren
boven een verblijf (3 nachten) in Cedar Lodge?

Graag jullie persoonlijke mening.

Gr. Wim

#40 - 02-02-2010, 20:48 uur

Marianne

Vind ik wel! Het is inderdaad een camping-idee. Ik heb zelf nog nooit in een tent of cabin zonder bad overnacht in Curry Village, maar je zit geweldig centraal in CV, en dat is wel heel plezierig. Je kunt de auto laten staan en met de hsuttlebus alles in de vallei bereiken. Feitsenverhuur, zwembad en raftrentals zijn ook aanweig in CV.
Vanuit El Portal is het wel te doen naar de vallei, een half uur rijden, maar je moet toch je auto zien kwijt te raken, en je mist de rustige uren als alle dagjesmensen het park verlaten hebben. Wij zaten in 2008 in een cabin in CV, en hebben ook ervaring met de lodge.
Ik zou iets reserveren en regelmatig checken of er nog iets anders vrijkomt (zoals een cabin with bath) als je het toch niet zo zitten. Moet toch wel lukken in september.

Marianne
#41 - 02-02-2010, 21:58 uur

wim312

Hallo weer eens,

Heeft iemand ervaring met het reserveren van tickets (Brussel-Phoenix-San Francisco-Brussel) op Orbitz.com?

 
Sat, Sep 11 American Airlines 89 
Depart: 10:55am Brussels
Arrive: 1:05pm  Chicago, IL (ORD)
 
1 stop   Economy 9hr 10min Boeing 767

Change planes. Time between flights: 1hr 25min


American Airlines 2435 
Depart: 2:30pm Chicago, IL
Arrive: 4:15pm Phoenix, AZ (PHX)
 
Economy 3hr 45min Boeing Douglas MD-80
Total duration: 14hr 20min


Fri, Oct 1 British Airways 284 
Depart: 4:55pm San Francisco
Arrive: 11:00am London, United Kingdom (LHR)
 
1 stop   Economy 10hr 5min Boeing 747

Change planes. Time between flights: 1hr 35min


British Airways 394 
Depart: 12:35pm London (LHR)
Arrive: 2:45pm  Brussels, Belgium (BRU)
 
Economy 1hr 10min Airbus A320
Total duration: 12hr 50min


Bovenstaande vlucht is bij Orbitz.com € 510,-

Voor exact dezelde vlucht betaal ik op bijvoorbeeld 'Vliegwinkel.nl'   € 615,-

Zitten er bij Orbitz.com soms 'verborgen' kosten v.w.b. bagage o.i.d.?


Alvast bedankt voor jullie reactie.

Wim
#42 - 21-02-2010, 11:18 uur

mac

Hai Wim

Je zou ook eens een offerte bij American Vacations kunnen opvragen.
Die hebben nog weleens scherpe aanbiedingen.

MAC :)
#43 - 21-02-2010, 12:09 uur

wim312

Dank je Mac, heb gelijk een mail de deur uitgedaan.

Ik heb trouwens 2 weken geleden een offerte aangevraagd bij Eautohuur voor 17 dagen autohuur
maar heb tot op heden geen reactie gekregen.
Ik neig toch naar usareisen.de

Gr.Wim
#44 - 21-02-2010, 12:35 uur

leendert en maria

Dan ben je er vast tussendoor geschoten; mij belde ze de volgende dag op en stonden keurig te woord. Telefonisch geven ze ook korting op de totaalprijs. Aanbiedingen gelden meestal maar voor een aantal dagen ivm wisselende dollar.
Maria
#45 - 21-02-2010, 15:46 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15