Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

SF shoppingmall

Discussie gestart

Tokheim

Wij hebben nu dus onze rondreis geboekt en wel en zijn nu dus vollop per plaats aan het kijken wat er buiten alle grote attracties zoal te doen is. Nu beginnen we in SF. We verblijven hier 3 nachten dus misschien is er nog ruimte om een shoppingmall te bezoeken. Wie weet de mooiste die je zou moeten hebben gezien..... in SF.

Theo
#1 - 31-01-2005, 14:16 uur

Jez

Ik ben wel in shoppingmalls geweest, maar niet in een mall in SF zelf. Als je hetzelfde idee hebt als wij de 1e x hadden, nl. zien waar "volgens de film de jeugd altijd uithangt" dan denk ik dat het niet zoveel uitmaakt welke je kiest. Ze zullen allemaal wel een Macy's, Radioshack, Bath&Body&Beyond etc. hebben. Daarom zou ik zeggen: kies er gewoon eentje in de buurt waar je verblijft, en je krijgt een hele goede indruk!
#2 - 31-01-2005, 21:16 uur
« Laatst bewerkt op: 31-01-2005, 21:17 uur door Jez »
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Tokheim

Oke thanks, ik was gewoon benieuwd of er eentje was die je niet mocht missen. 8)

Theo
#3 - 01-02-2005, 07:47 uur

thebes

Als je net over de Bay Bridge rechtsaf gaat is er een grote Plaza met alle grote winkels, oa. een grote Barnes & Noble, met ook een grote muziekafdeling en er is een hele grote sportoutlet.  De plaatsnaam weet ik niet meer, maar het is eenvoudig te vinden.
Een paar mijl noordelijker is een splinternieuwe overdekte mall.   Ik zal eens gaan googlen, misschien vind ik de namen nog voor je.

#4 - 01-02-2005, 09:24 uur

thebes

Gevonden:
het zijn Powell Street Plaza en Bay Street Shopping Mall, beide in Emeryville, direct over de Bay Bridge.
Zeker een bezoekje waard, het rijden over de Oakland Bay Bridge is op zich al een attractie.  Dit is een tweedeksbrug.  Vanuit SF rijd je op het onderste dek, en terug op het bovenste dek, waarbij je een fantastich uitzicht over SF en The Bay hebt.

#5 - 01-02-2005, 10:24 uur

Tokheim

Thanks voor het gegoogle... Wij hebben SF al eens bezocht in een rondreis, maar dit was 15 jaar (veel te lang) geleden, vlak na de aardbeving die deze brug  verwoeste.

Theo
#6 - 01-02-2005, 11:44 uur

Lou

Hello,

Vele mensen zijn tevreden over de Mall-factory outlet van Gilry.
Deze plaats ligt halverwege tussen San Jose en Monterey en dus op de weg
van SF naar Monterey-Big Sur en HWY 1.
Zie ook http://www.premiumoutlets.com/outlets/store_listing.asp?id=23.
#7 - 13-02-2005, 19:05 uur

Lou

 
Het moet natuurlijk GILROY zijn. Het "o"tje mankeerde nog.
 
                                        Sorry


#8 - 13-02-2005, 19:06 uur

rjjmpeeters

 ;)we kregen een tip dat er een grote outletstore in Vacaville te vinden is (tussen SF en Sacramento), wij gaan deze zomer hier in ieder geval eens kijken ;D ;D ;D
#9 - 19-04-2005, 17:15 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15