Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

slaapplekken canyons

Discussie gestart

geldropusa

 8)Halo allemaal

weer bedankt voor de reakties.
Ik heb voor  de desert pearl inn gekeken, maar vind die voor ons vijven net iets te prijzig. Ik denk toch dat het ponderosa word, is weer eens wat anders als hotels en lijkt mij voor de kinderen heel leuk. De iets ongunstigere ligging nemen we dan maar voor lief. Ik hoop alleen wel dat er beddegoed bij zit....

Ik heb inderdaad de zoekfunctie gebruikt voor de Yosemite bug, maar daar komt niets uit...
Heeft iemand er wel ervaring mee.???
Housekeeping camp is misschien ook nog een optie.

Dan zoek ik nog een leuke en betaalbare tweedaagse overnachting in Moab. Mag ook wel iets aparter zijn als een hotel...

Leuke suggesties?

In de buurt van capitolreef staat ook nog een overnachting gepland, goede tips hiervoor, meer dan welkom.  Valt toch niet mee voor vier weken, leuke hotels te vinden voor twee families!! :D :-X


Via dit forum zijn we in ieder geval al een heel end wijzer geworden! ^-^

Groetjes Mariette
#16 - 09-02-2010, 16:11 uur

Marianne

Er zijn meerdere hits maar allemaal van hetzelfde forumlid:

http://forum.verenigdestaten.info/index.php/topic,2973.msg27976.html#msg27976

En een tent in Curry Village is natuurlijk ook nog een optie. Je hebt een zwembad en andere faciliteiten vlakbij en je stapt zo op de shuttlebus. Maar goed, ik heb al vaak genoeg reclame gemaakt voor iets in het park.  ;)

Het is wel leuk om eens in iets anders te overnachten dan een standaard motelkamer, en die tenten vallen zeker onder de definitie van iets anders. :)
Aan de andere kant is locatie toch niet onbelangrijk, zeker op een reis waarbij je toch al veel en lang in de auto zit.

In onze planning voor de komende zomer heb ik ook wat accommodatie in Utah genoemd (Torrey, Bryce), misschien heb je daar iets aan.

In Moab is een camping waar je cabins kunt huren, zie hier, en er zijn ook condo's te huur, maar dat was al genoemd.

Marianne
#17 - 09-02-2010, 16:34 uur

Nici

Bedankt voor je link naar de planning voor 2010 Marianne, handig zo met die mogelijke slaapplaatsen. Ben al aan het kijken voor de Thousand Lakes camping cabin voor onze vakantie!

Nicoline
#18 - 09-02-2010, 19:11 uur

leendert en maria

Dag Es en anderen,
Waarom was Ponderosa voor jullie achteraf gezien niet zo handig? Moet je vanuit de cabins bijvoorbeeld veel klimmem omdat het hoog op een berg ligt? Als dat zo is, hoor ik het graag (mijn man is niet zo mobiel) Of vond je het ver rijden naar de ingang van Zion? Ik kijk of ik het voor ons ook ga boeken deze zomer, maar wacht even antwoord af. Bedankt vast! Maria
#19 - 09-02-2010, 23:10 uur

Marianne

Over de Ponderosa Inn, zie de reacties van Tet en mij.
Hou er ook rekening mee dat er de komende zomer wegwerkzaamheden aan de oostkant van Zion zijn. De tunnel kan al voor oponthoud zorgen, en met die wegwerkzaamheden wordt dat nog erger.
Zie hier voor de wegwerkzaamheden.

@mariette
Een heel betaalbaar en goed gelegen motel (tegenover de Desert Pearl Inn) in Springdale is de Canyon Ranch Motel. Voor de kinderen is Springdale ook leuk, maar natuurlijk heel anders dan die Ponderosa Inn.

@Nicole,
ik vind het zelf ook handig om al die tips bijelkaar te hebben en overal te kunnen raadplegen!

Marianne
#20 - 09-02-2010, 23:38 uur

leendert en maria

Zit ik steeds met m'n snufferd op het forum, heb ik er toch nog over heen gelezen... Jullie hadden er inderdaad al over geschreven. Als nog bedankt! ::)
#21 - 10-02-2010, 08:05 uur

Bas_en_Es

Hi,

volgens mij heb je al antwoorden gekregen, maar het is vooral nog een stukje naar ZION visitor center. De ingang is wel dichtbij, maar dan is het nog een bochtige weg (met die tunnel) naar de vallei zegmaar. ik dacht een halfuurtje, maar dat ligt er dus aan hoe snel het gaat. Bij ons erg druk vanwege memorial weekend.
Dat je op een berg zit bij ponderosa is niet erg, want die bereik je per auto. Het resort zelf ligt op een soort hoogvlakte, dus als je niet mobiel bent, maakt dat niet zo uit. Er zat beddengoed bij, want dit hadden wij ook niet bij ons. Ook handdoeken trouwens!
Het is voornamelijk niet zo handig om dat je op en neer gaat en wij via springdale richting las vegas gingen daarna.
suc^6 met uitvogelen!
Gr,
Es
#22 - 10-02-2010, 14:46 uur

geldropusa

 ;DHallo allemaal
Leuk om te zien dat anderen meepraten via mijn vragen :afro:
We zijn al een heel eind met onze planning van hotels en cabins, er lopen inmiddels wat aanvragen naar hotels en 1 dezer dagen zal denk ik het grootste gedeelte geboekt kunnen worden! :D
Het laaste stukje van onze trip gaat langs de kust.Via ocean road naarMonterrey en de 17 milesdrive naa rMorrowbay/PismoBeach Dan nog drie dagen zuidelijker terug naar Los Angeles. Waar we een leuke plek zoeken aan het strand! Ten noorden of ten zuiden van LA.
Heeft er iemand voor dit stuk goede suggesties?Laat maar weten 8)

Dan nog een klein probleempje...De laatste nacht heeft het in onze ogen niet zoveel zin om een hotel te boeken. We moeten vroeg vliegen en dus nog vroeger inchecken. Weet iemand of je op het vliegveld van LA LAX ook een ruimte hebt waar je dan event. kan verblijven,cq een dutje doen? Of heeft iemand hier een andere oplossing voor, behalve stappen en op het strand zitten ;D

Ik kijk uit naar de adviezen!!!

Gr Mariette
#23 - 11-02-2010, 15:55 uur

Hans B

Wij hebben twee keer in onderstaand hotel geslapen.
Ongeveer 1 mile van het vliegveld.

Hacienda Hotel‎
525 N Sepulveda Blvd, El Segundo, CA, USA‎ - (800) 262-1314‎


#24 - 11-02-2010, 15:59 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Marianne

Ik weet niet hoe laat jullie gaan vliegen, maar op het vliegveld rondhangen (LAX is echt vreselijk vind ik) lijkt me helemaal niets. En met kinderen al helemaal niet. Je kunt in de buurt van LAX best betaalbaare hotels vinden voglens mij.

Marianne
#25 - 11-02-2010, 17:00 uur

Ine

Ik zou op LAX zeker niet gaan rondhangen en eventueel slapen. neem een airport hotel, die zijn er in allerlei prijsklasses.
Bovendien heb je dan nog de lange vliegreis terug waar je uitgerust aan begint.
#26 - 11-02-2010, 19:49 uur

Bas_en_Es

Meestal zijn er volgens mij ook wel iets van faciliteiten (taxi-achtig) dat airporthotels je naar het vliegveld brengen..
Wij hebben langs de kust geslapen in San simeon. Was niks bijzonders, maar gewoon goedkoop overnachten en vlakbij zo'n strand met van die sea lions/elephants.
cambria zag er wat chiquer uit, amar dat was ook te zien in de prijzen.
We hebben ook geslapen in Calabasas vlakbij Malibu, ook een bijzondere ervaring  (ook vrij hoog)
suc6 weer emt verder puzzelen!
Gr,
Es.
#27 - 12-02-2010, 13:00 uur

geldropusa

 ^-^Hallo allemaal

Na een aantal boekingen gedaan te hebben de afgelopen dagen. Begint het op te schieten met onze reis.

Er staat nog wel wat open dat ingevuld moet worden, maar de canyons, tw. Bryce, zion, en GC zijn geboekt.

Weet iemand slaapplekken in death valley? Is het dan mogelijk om vanuit DV in 1 keer de tiogapas te rijden naar Yosemite, of is het verstandiger om te overnachten in lone pine, of daar in de buurt.?

Het laaste deel van de vakantie, half aug. zijn we aan de kust. We willen graag de laatste dagen in een leuk beach hotel of iets anders relaxt  verblijven. Heeft iemand hier een goede tip voor?
Een groot huis huren lijkt ons ook wel gaaf, we zijn in totaal met 10 pers.(twee gezinnen).

Graag  zie ii jullie reakties tegemoet! ::)
Mariette

#28 - 18-02-2010, 16:38 uur

Marianne

Wil je overnachten in Death Valley zelf? Boeken kan via www.xanterra.com.

Voor de route maakt het uit of je in Furnace creek of Stovepipe Wells zit, scheelt weer 3 kwartier, en het maakt ook uit of je alle viewpoints al gedaan hebt of niet. En waar zit je in Yosemite? Ook dat kan een uur of meer schelen op de route. Het is hoe dan ook een lange rit vanuit DV naar Yosemite. Ik zou een stop in Lee Vining of omgeving maken. Wij hebben goede ervaringen met de Motel6 in Mammoth Lakes. Van DV naar Lone Pine is maar een paar uur, dus dat heeft niet zoveel zin. In de zomer zul je niet heel veel tijd in DV door willen brengen.
Kijk ook eens in ons 2004 en 2006 verslag voor het stuk van Las Vegas naar Yosemite.

Wat de kust betreft: waar willen jullie overnachten? Zoeken jullie iets bij LA? Denk er aan dat het erg prijzig is als je aan de kust zit.
Wij vonden de HIE in Marina del Rey erg prettig, zie ons 2008-verslag.

Marianne
#29 - 18-02-2010, 16:49 uur
« Laatst bewerkt op: 18-02-2010, 16:51 uur door Marianne »

geldropusa

HOI marianne

Wij willen vanuit Las Vegas, via de tiogapas naar Yosemite. In yosemite bljiven we twee dagen in het  best western in oakhurst (in yosemite was geen optie met drie kinderen, is geen plaats in tenten en meer tenten huren wordt een prijzige kwestie).
Tussen yos. en las vegas ( via death valley )willen we een overnachting plannen. In death valley lijkt mij wel mooi, maar dan moet de volgende dag nog de pas gereden worden naar het hotel in Yosem.
Dus vraag ik mij af waar we het beste kunnen overnachten.

De laatste twee dagen willen we ten zuiden van los Angeles aan de kust verblijven. Op dezelfde plek.
De twee dagen daarvoor komen we vanuit San Francisco gereden, met een stop in of bij Monterey en de volgende dag in of bij Pismo beach.

Dus.... Alle advies kunnen we gebruiken :D
Gr Mariette


#30 - 18-02-2010, 17:13 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15