Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

slaping grand canyon op eindejaar

Discussie gestart

petras

kan er mij iemand helpen zoek nog een toffe  overnachting voor 31/12 en 01/01/14 in de grand canyon . gezin 2volw en 2 tieners.
Zal wel duurder zijn dan in de andere periodes maar daar houden we rekening mee.
groetjes petra
#1 - 03-04-2013, 09:59 uur

Marianne

Wil je aan de rim overnachten? Het is die dag niet duurder dan andere dagen, de prijzen bij Xanterra liggen vast. Wel is de goedkopere accommodatie meestal het eerste volgeboekt. Kijk maar eens op www.grandcanyonlodges.com voor de mogelijkheden. Buiten het park is Tuayan een mogelijkheid. Ik kan me voorstellen dat het daar duurder kan worden als de beschikbaarheid schaars is.

Het woord slaping is nieuw voor mij.  :)

Marianne
#2 - 03-04-2013, 11:15 uur

Tet14

El Tovar, Kachina, Thunderbird en Bright Angel aan de rim worden het eerste geboekt, gevolgd door Maswik en dan pas Yavapai.
#3 - 03-04-2013, 18:20 uur

Marianne

Dat is waar. De Yavapai Lodge is bijna altijd nog wel beschikbaar, zoals in ons geval op 27 mei (ja, geweldige planning ...). We kijken al tijden of er nog iets anders vrij komt, maar tot nu toe nog geen geluk.

Marianne
#4 - 03-04-2013, 22:08 uur

petras

Yavapai Lodge was reeds volzet.
We hebben iets gevonden in het dorp er juist voor , red feather hotel. Ben ervan geschrokken dat er voor de feestdagen al zoveel volzet waren.
Ben blij dat we nu al aan het kijken zijn voor de overnachtingen.
Vluchten en auto hebben we reeds geboekt nog aan gunstige prijzen.
Zal m'n reisroute in het weekend er eens opzetten .
Dank voor de reacties.
groetjes
#5 - 04-04-2013, 10:10 uur

Marianne

Ik zie erg veel beschikbaarheid op jullie data, behalve inderdaad de Yavapai Lodge, maar dat lijkt mij ook de minst aantrekkelijke optie. Je zou een van de lodges aan de rim, of vlak bij de rim (Maswik Lodge) kunnen nemen.

Marianne
#6 - 04-04-2013, 10:54 uur

Cees A

Om het aanbod even compleet te maken:  http://www.ihg.com/holidayinnexpress/hotels/us/en/grand-canyon/gcnaz/hoteldetail
Deze Holiday Inn Express in Tusayan heeft ook nog kamers beschikbaar.
Alle kamers hebben (uiteraard) een eigen badkamer en geen "gedeelde" zoals in sommige parklodges.
Er is gratis wifi en in de ochtend is er een (gratis) ontbijtbuffet.

Tusayan ligt tegen de ingang van het park en het is slechts 10 min rijden naar Visitorcenter en Canyon Village.
Prijs op 31/12 en 01/01 is:
74 $ per nacht, maar dit tarief is bij vooruitbetalen en is niet refundable.
Voor iets meer, 82 $ per nacht, heb je wel de mogelijkheid om te annuleren.  (kijk in de voorwaarden tot wanneer dat uiterlijk kan)
Als je lid bent van de Belgische autoclub (is dat Touring Wegenhulp) en je gebruikt de AAA rate krijg je nog een beetje korting en wordt het 78 $
#7 - 04-04-2013, 12:14 uur
« Laatst bewerkt op: 04-04-2013, 12:47 uur door Cees A »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15