Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

stopover New York

Discussie gestart

roeieklok

Beste mensen, ik wil eind september naar Amerika vertrekken voor een vakantie aan de Westkust.
Ik wil echter een stopover in New York.In New Yorkwillen we 3 nachten verblijven alvorens verder te vliegen naar Las Vegas
Moet ik nu op zoek gaan naar een vlucht van Brussel-Las Vegas of een vlucht van Brussel-New York?
Ik denk die eerste omdat je anders niet van een stopover kunt spreken.
Klopt dat?
En hoe moet ik het zoeken naar zo'n vlucht aanpakken?
Via een reisbureau, via internet?
Kennen jullie misschien een paar goede sites?
Alvast bedankt.

Erik
#1 - 03-04-2005, 13:55 uur

Ebelix

Je moet zoeken naar een vlucht Brussel - Las Vegas. Anders kan je het inderdaad geen stop over noemen.

Bij verschillende maatschappijen kan je zo'n ticket op de site kopen. (Delta en dan kiezen voor meer search options, continental en dan kiezen voor multiple destinations).

Ik kies altijd voor het reisburo om een stopover te boeken. Hotelplan en OAd zijn de goede adressen voor autohuur in Amerika.

Goede sites om tickets en huurauto's te boeken zijn oa. Exit reizen, Aireka en American estates.

Ik hoop dat hiermee je vragen beantwoord zijn.

#2 - 03-04-2005, 14:16 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Jez

Je moet in elk geval op zoek gaan naar een maatschappij die via New Yrk of Newark vliegt. Continental zou een goede zijn; vertrekt vanaf Brussel, stopt in Newark en vliegt door naar bijv. LA. En is bovendien een prettige maatschappij.

Er is trouwens een kans dat je onderweg nog over moet stappen. Ik vraag me nl. af of er wel iemand rechtstreeks op Las Vegas vliegt.

Wij gaan dit jaar praktisch hetzelfde doen; een stopover in Washington voor we doorvliegen naar LA.

Ik kijk voor tickets op www.waarheenwaarvoor.be maar ik denk dat ik toch bij het reisburo ga boeken. Persoonlijk contact vind ik bij deze reis prettiger ivm de stopover en omdat we ook vanaf 2 plaatsen een auto nodig hebben.
#3 - 04-04-2005, 16:55 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

rjjmpeeters

Je kunt, via internet, een offerte aanvragen bij Tioga Tours. We vliegen in juli a.s. naar Amerika, we vliegen van Schiphol richting NY voor een 3 daagse citytrip en vliegen daarna door naar de westkust voor een rondreis per camper.
#4 - 20-04-2005, 19:37 uur

Hans B

Hallo Erik,
je kunt bij elke maatschappij een stopover maken.
Wij vliegen dit jaar met Delta, stappen in Schiphol in en vliegen in één dag met 2 overstappen naar onze eindbestemming. Op de terugweg willen we echter nog even enkele dagen bij familie in St.Louis aan en vliegen dus eerst daar naartoe en 5 dagen later verder terug naar huis. Echter alle plaatsen die je aan wilt doen moeten door de maatschappij wel worden aangevlogen. Gezien jij New York en LasVegas noemt zal dat probleemloos gaan.
Wij hebben geboekt via World TicketCenter.
Hans B.
#5 - 20-04-2005, 20:51 uur
« Laatst bewerkt op: 20-04-2005, 20:47 uur door Hans B »
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

raymond

ik ga zelf 1 sept 4 nachte ny en 4 nachte lasvegas,gewoon geboekt bij hotelplan was2100 euro kwijt (verblijf in milfordplaza en het luxor)
#6 - 21-04-2005, 20:38 uur

Ebelix

Voor 1 persoon? Als dat het geval is ben je flink opgelicht.
#7 - 22-04-2005, 08:24 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

raymond

2 personen
#8 - 22-04-2005, 12:24 uur

Ebelix

Dat klinkt veel beter. Het zal bijna niet goedkoper kunnen. NY is een dure stad om te overnachten.
#9 - 22-04-2005, 12:34 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15