Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Studio/appartement/hotel in Oceanside

Discussie gestart

Brandsdirk

Weet iemand een betaalbare ($80-$90) studio/appartement/hotel/noten in of bij Oceanside? Het liefst met een eigen kookgelegenheid. We zoeken geen bed & breakfast. Die hebben we al gehad. als uit een tip heeft, hoor ik het graag. Alvast bedankt.
#1 - 13-06-2009, 19:49 uur

Mark One

In juni 2007 in Oceanside een paar dagen vertoeft in een Super 8 Motel. Het motel lag dicht aan de kust. Kamers zeer goed. Motel had voor de Gasten een kleine keuken met magetron ter beschikking. Geen kook gelegenheid op kamers.
Kamers zeer goed uitgerust. Ik had zelfs een kamer waar de badkamer zowaar bijna een balzaal was.

Prijzen lagen toen geloof ik ergens tussen $ 75- $ 95. Was zelfs afhankelijk van het weer en of je al dan niet in het weekend zat, maar dat is voor de VS wel normaal bij de prijzen van Motels.

Groeten

Mark One
#2 - 13-06-2009, 22:23 uur

Brandsdirk

Hoi Mark,

Bedankt voor de reactie. We hebben een kleine studio gevonden in Oceanside met een keuken en maar 5 meter van de strand af. Het kost wel € 93 per nacht incl. tax maar het is echt super om zo dicht bij de strand te zitten. En een eigen keuken is wel super. De Mac donalds en de denny's kwamen mijn neus uit.

Groetjes dirk
#3 - 18-06-2009, 18:50 uur

bemmelusa

Hoi Dirk,

Ook wij zijn op zoek naar iets leuks/goedkoops in Oceanside. Kun je mij de naam van jullie hotel/motel doorgeven? Is het geschikt voor 5?

Gr. Marja  :afro:
#4 - 21-02-2010, 14:05 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15