Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Terug uit de VS

Discussie gestart

thedra

Hallo allemaal,

Wij zijn gisterochtend terug komen van onze vakantie uit de VS.

Want een mooi land zeg en wat gaaf.
Om daar eens op vakantie geweest te zijn.

Maar we gaan volgend jaar toch niet weer.


We hebben het heel goed gehad hoor.
Daar is niets op aan te merken.


Groetjes
Thedra
#1 - 30-09-2005, 16:06 uur
6 september voor 4 weken naar Amerika

usaxtreme

welkom terug ;)

Waar ben je precies geweest en wat heb je meegemaakt ??
En waarom zou je volgend jaar niet weer gaan ??

Groetjes

Tim
#2 - 30-09-2005, 16:25 uur

anja-ke

Wij zijn ook net een weekje terug maar nog steeds serieus geval van heimwee naar de States.  :'(
Is dat wel normaal?
We hadden helemaal geen zin om terug te komen en willen maar liefst zo snel mogelijk terug gaan.
Beetje te goed meegevallen vrees ik.
#3 - 12-10-2005, 18:33 uur

Hans B

Hallo Anja-ke,
ik ben zelf al 10x op vakantie geweest in de VS. Iedere keer dat ik weer voeten op Nederlandse bodem zet, heb ik heimwee en begin de dagen af te tellen voor de volgende reis. Ik denk dat dat niet abnormaal is.
Mensen die ik spreek hebben hetzelfde en willen ook vaak nog eens terug.
groeten en geniet nog maar flink na.
Hans
#4 - 12-10-2005, 18:52 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Martine

Zeer herkenbaar. We zijn maar twee keer geweest en alleen nog maar de walmart van binnen en buiten gezien. Maar ik kan niet wachten tot volgend jaar. Dan willen we er meer op uit.
#5 - 12-10-2005, 19:54 uur

Jez

Ook hier heimwee (2 weken terug)! Wat is Nederland opeens klein en saai, he?! Dus maar gauw alweer geboekt; in februari zitten wij in Florida. Dat wordt dan onze 4e x, maar zeker niet de laatste!

We hebben nu als droom bedacht: als mijn man met pensioen is, kopen we in Amerika een camper ofzo en gaan elk jaar 3 maanden in de States wonen............
#6 - 12-10-2005, 20:53 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

DennisH

Wij zijn ook net een weekje terug maar nog steeds serieus geval van heimwee naar de States.  :'(
Is dat wel normaal?
We hadden helemaal geen zin om terug te komen en willen maar liefst zo snel mogelijk terug gaan.
Beetje te goed meegevallen vrees ik.

Heel herkenbaar. Hadden wij ook. Meestal ben je na twee weken Turkije/Spanje/Italie dolgelukkig om weer naar je huisje te gaan. Nu zaten we allebe sjacherijnig op LAX omdat we weer terug moesten....
We zijn nu drie weken terug en ik zou zo weer terug gaan !
#7 - 13-10-2005, 07:40 uur

Hans B

Quote op Jez :
We hebben nu als droom bedacht: als mijn man met pensioen is, kopen we in Amerika een camper ofzo en gaan elk jaar 3 maanden in de States wonen............

Daar ben ik nu al een beetje mee bezig. Elk jaar een week of 6 met m'n gezinnetje. Eigenlijk zou ik het liefst 2x willen, maar de finance en schoolgaande kids houdt ons tot dusver tegen.
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen, want je weet nooit wanneer het einde komt.
Hans
#8 - 13-10-2005, 19:27 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

ejb

Ook hier wordt dit zeker herkend, vorig jaar naar Florida en afgelopen lente op huwelijkreis naar het Zuid-Westen...veel heimwee :'(, we hebben ons nu ook al voor de tweede keer voor de DV ingeschreven, dus hopelijk kunnen we over niet al te lang in de States gaan wonen en natuurlijk hopen we dan geen heimwee meer te hebben, maar dat kunnen we ons ook bijna niet voorstellen  ;D
#9 - 15-10-2005, 00:56 uur
« Laatst bewerkt op: 15-10-2005, 00:56 uur door ejb »



Jez

Hans, zit je toevallig in het onderwijs? Zes weken vakantie.........  Wat heerlijk voor je (en je gezin) dat jullie dit in elk geval elk jaar kunnen doen! En inderdaad, ervan genieten zodra en zolang het kan.

Groetjes, Jez
#10 - 15-10-2005, 10:06 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

hdeweert

Zo te zien heb ik een verkeerd beeld van een forum. Deze draad begint met iemand die niet meer van plan is om met vakantie terug te gaan naar Amerika. Verderop lees ik dat het heel herkenbaar is. Ik krijg de indruk dat men meer op elkaar reageert dan op de eerste poster.
#11 - 15-10-2005, 10:30 uur

Jez

Zo te zien heb ik een verkeerd beeld van een forum. Deze draad begint met iemand die niet meer van plan is om met vakantie terug te gaan naar Amerika. Verderop lees ik dat het heel herkenbaar is. Ik krijg de indruk dat men meer op elkaar reageert dan op de eerste poster.

Dan heb je niet goed gelezen. Er wordt meteen op de eerste poster gereageerd:

Citaat

welkom terug

Waar ben je precies geweest en wat heb je meegemaakt ??
En waarom zou je volgend jaar niet weer gaan ??

Groetjes

Tim

Tijdens het wachten op een wederreactie (die we helaas nog steeds niet hebben gekregen) zijn we verder ingegaan op het onderwerp, nl. "Terug uit de VS". Geheel volgens topic dus. Immers, als er al een topic over dit onderwerp bestaat, waarom zou je dan een nieuwe starten? Zo staat het tenminste in onze huisregels:

Citaat
Welkom op het Amerika forum.

Hieronder een aantal huisregels om het gebruik van het forum prettig en netjes te houden:

* Stel uzelf op de hoogte in welk forum u uw vraag kunt stellen. (Bijv. het forum over het zuiden van de USA is niet bestemd voor vragen over visa)

* Blijf bij het onderwerp. Begin geen nieuw onderwerp in een al bestaand onderwerp. Maak daarvoor een nieuw onderwerp aan.


Tja, zo gaat dat nou eenmaal bij een gesprek; je begint met een vraag/opmerking en daar wordt verder op doorgeborduurd. Mocht dit iemand niet aanstaan, dan kan die beter niet aan gesprekken deelnemen.

En met de laatste 2 posts in dit topic zijn we toch geheel van het onderwerp, Terug uit de VS, afgedwaald..........
#12 - 15-10-2005, 10:45 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

SpaceAce

Zo te zien heb ik een verkeerd beeld van een forum. Deze draad begint met iemand die niet meer van plan is om met vakantie terug te gaan naar Amerika. Verderop lees ik dat het heel herkenbaar is. Ik krijg de indruk dat men meer op elkaar reageert dan op de eerste poster.

In eerste instantie deelde ik dit gevoel ook. Iemand zegt dat ze toch volgend jaar niet meer terug gaat en vervolgens gaat iedereen met elkaar kletsen over hoe geweldig VS is (en reageert niet meer op de topicstarter).

Maar aangezien de topicstarter zelf helemaal niet meer reageert - de vraag waarom ze niet meer terug wil, is immers wel gevraagd - mag dit topic in principe best een algemeen topic worden met ervaringen en herinneren over de VS en het gevoel wat men heeft bij terugkomst in Nederland.

Maar als je het dan toch goed wilt doen, dan zou ik dit topic verplaatsen naar "Algemene discussie" of "Reizen Algemeen" en niet in het "Reizen in het Westen" aangezien er dan ook ervaringen, herkenningen en gevoelens over andere delen van Amerika ter disscussie gesteld mogen worden. Toch?  :)

En met de laatste 2 posts in dit topic zijn we toch geheel van het onderwerp, Terug uit de VS, afgedwaald..........

En dan nu snel weer ontopic  ;)
#13 - 15-10-2005, 11:19 uur
Linda @ Hyves: http://lvschijndel.hyves.nl/

:: www.turbocabaret.nl ::
* Onze homepage met Reisverslagen & Vakantiefoto's @ www.huizedenbosch.nl

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15