Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Moab Tour Company: Ervaringen

Discussie gestart

Dirc

Wie heeft er op dit forum ervaringen met de Moab tour company.
Wij zitten te denken om daar zo'n UTV ding te huren voor een paar uur.

Op de site zie ik alleen maar verhuur voor een halve dag, dus ik zou nog eens moeten informeren of dat ook kan.
Een halve dag is wel erg lang lijkt me?
#1 - 13-09-2011, 18:03 uur

marty

Hoi Dirc,

Wij hebben erg goede ervaring met hun. We hadden een hele dag een " buggy" gehuurd via internet. Toen we in Moab aankwamen de dag ervoor was het erg heet en hebben we ze gebeld of we ook een halve dag konden. Dit was geen enkel probleem.
Bij hun in de zaak (centrum Moab) hebben we alles getekend, helmen gekregen en borg via creditcard betaald.

Z'n 11 mile verderop op een grote parkeerplaats stond onze buggy klaar. De uitleg was helder en we hebben genoten.
Achteraf bleek dat ze geeneens de borg van de creditcard hadden gehaald. Ze hadden waarschijnlijk gewacht of er ook schade oid zou zijn en het dan pas van de creditcard halen.

Marty
#2 - 16-09-2011, 18:30 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15