Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

terug van onze reis

Discussie gestart

karolien

hi, :D :D

wij zijn den 1oktober geland van onze tour aan de westkust...wat een prachtge reis..
dit zijn zeker en vast reizen om nogmaals te doen...
die verre afstanden die je met je auto moet afleggen,die zijn zo voorbij. Het landschap is zo mooi...
één ding ben ik nog niet binnengestapt sinds onze terugkomst...dat is een hamburgerketen  ;D   ongelooflijk hoeveel ketens er in elke stadje zijn...

dit is zeker een vakantie geweest om nooit meer te vergeten.

groetjes....

(route vind je verder in dit forum)

#1 - 12-10-2005, 20:50 uur

Chi Sin X

Hehe, ik ken het gevoel, ik ben nu bijna 3 weken terug, en volgens mij eet ik het volgende half jaar geen fast food meer :D.

Maar ik mis het ginder toch, al die mooie natuur, en het goede weer :).
#2 - 12-10-2005, 23:09 uur

Jez

Hehe, ik ken het gevoel, ik ben nu bijna 3 weken terug, en volgens mij eet ik het volgende half jaar geen fast food meer :D.


....wetende dat het hier toch anders smaakt; minder lekker........  ;)
IK MIS DE ONTBIJTJES VAN DENNY'S!!
#3 - 13-10-2005, 01:56 uur
« Laatst bewerkt op: 13-10-2005, 01:56 uur door Jez »
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Matthijs en Rian

wat was je route?
#4 - 13-10-2005, 08:01 uur

Jez

Wat was wiens route?
#5 - 13-10-2005, 10:40 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

USARené

'Matthijs en Rian' en 'Jez'

Wordt dit jullie standaard reactie op dit soort mail  ;D

Zie http://amerika.nedforum.nl/index.php?board=2;action=display;threadid=2355

Ik gok:

M en R: degene die bericht plaatste
Jez: Okee

 ;D ;D
#6 - 13-10-2005, 10:58 uur

Jez

ehm, okee................  ;D ;D ;D ;D ;D

Tja, ik hou nou eenmaal van duidelijke vragen. Dus niet in een topic met 500 reacties vragen "En, wat was je ervaring?" zodat iedereen zich afvraagt "is dat voor mij bedoeld?". Dan liever "USARené, wat was je ervaring?"

Noem mij een miereneuker.........
#7 - 13-10-2005, 14:30 uur
« Laatst bewerkt op: 13-10-2005, 14:34 uur door Jez »
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chi Sin X

Hehe, ik ken het gevoel, ik ben nu bijna 3 weken terug, en volgens mij eet ik het volgende half jaar geen fast food meer :D.


....wetende dat het hier toch anders smaakt; minder lekker........  ;)
IK MIS DE ONTBIJTJES VAN DENNY'S!!

Zeker, zo'n ontbijt kan je hier niet vinden.  (alhoewel we er maar 3 keer ontbeten hebben)
De seasoned fries vond ik daar ook goed, weet iemand hoe dat ze die maken?
#8 - 13-10-2005, 18:22 uur

DennisH

Noem mij een miereneuker.........

Mierenneuker !!  ;D
#9 - 14-10-2005, 07:12 uur

Jez

Noem mij een miereneuker.........

Mierenneuker !!  ;D

Ja, daar zat ik dus over te twijfelen, maar als het met 2 n-nen is, is het dan geen werkwoord?
 ;D ;D ;D
#10 - 15-10-2005, 09:58 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Satin13

Om effe terug te komen op dat fast food: verleden jaar zijn we in de VS een paar keer gaan MacDonaldsen. Ik geloof dat dat één van de eerste dingen waren die we hebben gedaan als we terug kwamen. Allemaal met een krop in de keel een beetje jammerend naar elkaar met een bibberlipje :"waren we maar weer terug".....
Oh, en die overheerlijke Snapple, en die lekkere flesjes frappucino van Starbucks,.... Dat is het eerste dat ik koop op Amerikaanse bodem, volgend jaar, zeer weten!
#11 - 02-11-2005, 20:45 uur
USA rocks!




leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15