Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Terug van weggeweest

Discussie gestart

saskia

Hallo!
Misschien dat het niemand is opgevallen, maar ik en mijn vriend zijn ruim 3 weken afwezig geweest om vakantie te vieren in de USA. Geweldig!

Wij hadden geen enkel hotel-motel geboekt en dit is prima gegaan. Als je een niet te krappe planning maakt is het erg leuk. Soms bleven we ergens nog een nachtje langer dan gepland, dat is geen probleem. De natuurparken zijn MEGA, wow wat een natuur!!
Bryce vonden wij eigenlijk nog mooier dan Grand Canyon. Schitterend. Wij zijn eerst wat dagen in Los Angeles geweest na aankomst en hebben vanuit dat hotel het een en ander bezocht. Het Getty Museum is zeker een aanrader! Niet alleen de kunst die binnen hangt, maar de tuinen en de vormgeving van het gebouw is al indrukwekkend!

Las Vegas is gewoon 1 grote kermis. Wij hebben daar 2 x overnacht. De eerste keer in Ballys en de 2e nacht in Luxor. Er draait een hele goede musical van Queen: We will rock you. Margaritaville is een leuk mexicaans restaurant. Altijd muziek en optredens. Komen zegmaar de echte inwoners van Las Vegas.

Oja, wat ook leuk is , is overnachten in Ruby´s Inn bij Bryce Canyon. En dan een horseback ride te boeken. Dan ga je door de Red Canyon te paard met 2 cowboys. Bij Bryce kan je een mooie wandeling maken van Sunset naar Sunrise of andersom. Duurt 2 uur ongeveer. Ik heb erg last van hoogtevrees en bij de Grand Canyon moest ik halverwege afhaken, want ik vond dat maar niks... Maar de wandeling in Bryce ging dus prima! Een kaart voor alle parken is trouwens wel aan te raden. Yosemite is schitterend! De waterval was niet zo "vol" dan wanneer je in juli zou gaan, maargoed het blijft schitterend.

San Francisco is een zeer relaxte stad. China Town, little Italy.. Fisherman Warff. Het is daar wel koud dus neem een jas of dikke trui mee. Alcatraz aanrader! Totaal geen gedoe met van te voren reserveren hoor.. gewoon ter plekke kaartje kopen en gaan! Restaurant Whipe Out (mexicaan) is aanrader. Fooien gaat ook prima. Bij veel restaurants staat het bedrag al op de bon!

Naja, kan nog wel even doorgaan, maar ik wil zeggen: ik vond het FANTASTISCH!!

Doei
#1 - 04-10-2005, 16:12 uur

lee74

Hoi Saskia!

Gaaf he die natuur. Ik ben ook net terug en vond Bryce ook een van de mooiste parken. Ben ook te paard erin gegaan. Geweldig!

ben aan het werk dus hou het ff kort!

Groetjes,
Leonie
#2 - 04-10-2005, 16:21 uur

Jez

Welkom terug dames; wat fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad. Wij zijn de 30e teruggekomen en liggen alweer 2 nachten wakker van heimwee  :'( :'( :'(

Mochten jullie nu ook verslaafd zijn (of waren dat misschien al), geef dit dan de volgende x dat je gaat hier:

Wie gaat wanneer waar naartoe

even door. Dan zien we allemaal dat/wanneer/waarnaartoe je bent!

Groetjes, Jez
#3 - 04-10-2005, 21:19 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Matthijs en Rian

wat was je route? heb je reisverslag op internet?
#4 - 05-10-2005, 07:54 uur

Jez

Wat was wiens route?
#5 - 05-10-2005, 13:38 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Matthijs en Rian

degene die bericht plaatste
#6 - 05-10-2005, 15:33 uur

Jez

Okee.
#7 - 05-10-2005, 23:12 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15