Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

the wave

Discussie gestart

janvries

Heeft iemand enig idee hoe men de zgn"wave "kan bezoeken.
plaats:
 Arizona/Utah border, this Wilderness is just south of US Highway 89 approximately midway between Page, Arizona, and Kanab, Utah.

Is dit gebied vrij toegankelijk of moet men met een gids?

alvast bedankt

jan
#1 - 13-06-2005, 13:17 uur

Ebelix

Om de wave te bezoeken heb je een permit nodig. Zonder permit en flinke wandelschoenen kan je de wave niet bezoeken. Als je de zoekfunktie van dit forum gebriukt kan je meer info vinden.

Op www.verenigdestatenvanamerika.com staat ook meer informatie over de wave.
#2 - 13-06-2005, 15:44 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Chris RTA

Nieuw!
Hoi,

De omgeving bij The Wave is vrij toegankelijk en zonder gids.
Alleen voor The Wave heb je een toegangsbewijs nodig die alleen door een loterij verkregen kan worden. Er mogen maximaal 20 personen per dag naar toe. 10 worden verloot op internet en 10 op lokatie smorgens om 09:00 uur. Wees op tijd om je in te schrijven en via een bingo rad worden de 10 gelukkigen getrokken. Ben je met twee personen en er zijn al 9 mensen getrokken maken ze geen uitzondering. Als je dan getrokken wordt mag je alleen gaan of niet. De loterij op internet is 3 maanden vtv en binnen 1 seconde verloot. Dus een hele kleine kans dat je daar tussen komt.
De grootste kans is dus daar 1 dag vtv met de loterij mee doen. Er is in Page veel te doen dus als je daar meerdere dagen heen gaat kun je meerdere dagen mee doen met de loterij.

Je kan ook op mijn flickr.com website kijken naar de foto's van 2009 en van 2010. Dan weet je in ieder geval wat je gaat missen als je de loterij niet wint.

#3 - 17-05-2011, 13:14 uur
« Laatst bewerkt op: 17-05-2011, 14:50 uur door Pipo Chris »

Marianne

Dit is de officiele site voor de wave. Via deze site kun je meeloten. Dat moet wel 4 maanden van te voren. Je kunt deze maand nog meeloten voor een dag in september.
Je kunt op de kalender zien op welke dagen je de meeste kans hebt.

Ik heb meegeloot voor september, op 1 juni hoor ik of ik een permit heb. Toen ik me opgaf waren er ca 20 aanmeldingen op mijn voorkeursdag, maar een paar dagen later al 40. Ik ga nu niet meer kijken.

Als je ter plekke mee wilt loten moet je voldoende tijd hebben. Je loot 's morgens mee, maar als je bij de gelukkigen behoort kun je pas de volgende dag naar de Wave.

Marianne
#4 - 17-05-2011, 14:10 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15