Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

tips voor hotels in SF en LA

Discussie gestart

suus

HOi,

Wie heeft er een leuke tip voor een betaalbaar hotel in San Francisco en Los Angeles?
En waar in Los Angeles kun je het beste een hotel zoeken?

Groetjes Susanne
#1 - 12-01-2008, 20:30 uur

Makki

Dag Suus,

je vraag om een betaalbaar hotel in de aangehaalde steden is wat vaag.
Zijn er bepaalde delen van deze steden waar je een voorkeur aan geeft om te overnachten ?
Voor SF is dit wat minder van toepassing maar LA is zo uitgestrekt, dat je wel degelijk zoekt naar een hotel dat dichtbij gelegen is bij wat je wenst te bezoeken.
Wat bedoel je met betaalbaar ? Hou er rekening mee dat de prijzen genoteerd worden per kamer (max 4 personen) en niet per persoon.
Groetjes
Makki
#2 - 13-01-2008, 11:48 uur

Patrick1971

Dag ,

In 2007 hebben we in LA geslapen in Orchid Suites.Deze was zeer goed gelegen bij hollywood blvd.
Je kon zo te voet onder een tunneltje door naar het Kodak Theatre (hier worden de Oscars uitgereikt).
Je was dadelijk dichtbij de "actie" op hollywood blvd ,walk of fame (stars) en Man's chinese Theatre.
Het hotel was eigenlijk qua ligging perfect én betaalbaar.http://www.orchidsuites.com/

In San Francisco logeerden we in Metropolis  hotel op Market street.Dit is de Hoofdstraat van SF.
Het hotel was goed gelegen bij een shopping centrum.Fischerman's Wharf en de kustlijn was iets verder
maar met de kabeltram zeker te doen,zelfs te voet is het haalbaar.(mits een beetje conditie).Je komt dan voorbij
union square en China town.Het hotel is ok,niet extreem duur maar parking is toch wel duur.(35$/nacht) http://www.hotelmetropolis.com/pillow-talk.html

Hopelijk heb je iets aan mij tips.Vraag maar als je meer info wilt.

Groeten,
#3 - 16-01-2008, 12:53 uur

Zofsky

Wij hebben is San Francisco geslapen in het Best Western Americana.
Helaas ligt dit hotel in een "red zone"
Ik heb me er op zich niet onveilig gevoeld, we zijn zelfs 's avonds nog naar een nachtwinkel geweest vlak bij het hotel (nog geen 100 meter).
er was een busje voor de deur en die bracht je naar union square. dat werkte goed.
Ook hoefde je niet te betalen om te parkeren, maar ik geloof dat dat nu 15 dollar is.

We gaan dit jaar terug naar San Francisco en hebben toch voor een ander hotel gekozen.

Hotel powell, dat ligt in het centrum vlakbij de powell lijn van de cable cars. Het ziet er op internet heel leuk uit.
Parkeren is een stuk duurder!

Weet dus nog niet hoe die bevalt, maar we gaan bijna dus wie weet kan ik het je nog voor je reis laten weten.

#4 - 16-01-2008, 13:05 uur

babarage

in san francisco  heb ik  zelf geslapen in het http://www.marinamotel.com/  en heb daar ook mensen heen verwezen en we komen allemaal tot de zelfde conclusie.  ideaal hotel.  nette kamers (niet al te groot) en vooral de ligging is perfect.  voor het hotel heb je een bushalte maar 100 meter verder stopt een andere bus die zo naar het centrum rijdt in een paar minuten.  in de buurt wat winkels en restaurants en je kan er gratis parkeren onder je eigen kamer.  vraag om een kamer die achterin zit en je zit ook nog eens hartstikke rustig.  en dat alles redelijk betaalbaar.
#5 - 16-01-2008, 14:36 uur

Marianne

Het Marina hotel leek mij ook heel leuk, maar ik heb me laten weerhouden door een erg negatief verhaal in een reisverslag. Jammer, ik had toch gewoon op de site en andere review af moeten gaan.
Wij hebben voor SF nu de Columbus Motor Inn geboekt. Ligt gunstig, op loopafstand van Fishermen's Wharf, heeft prima reviews en gratis parkeren. Maar ik moet het zelf nog ervaren!

Susanne, als je aangeeeft waar je allemaal naar toe wilt in LA kunnen we je beter advies geven.
Voor Disneyland zou ik in Anaheim zelf gaan zitten. Orchid Suites ligt goed voor Hollywood en Universal Studios.

Marianne
#6 - 16-01-2008, 17:48 uur

babarage

ik ben wel benieuwd wat die persoon van dat reisverslag dan heeft meegemaakt ;)
heb je een linkje voor me?
#7 - 16-01-2008, 18:01 uur

Marianne

ik ben wel benieuwd wat die persoon van dat reisverslag dan heeft meegemaakt ;)
heb je een linkje voor me?

Het was even zoeken maar ik heb het gevonden:  http://amerikayeeha.web-log.nl/ vanaf 21 juli.

Marianne
#8 - 16-01-2008, 18:50 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15