Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

tips voor onze rondreis

Discussie gestart

parure

Zouden jullie ons tips kunnen geven over onze rondreis?

We starten in Kansas City
Colorado springs
Denver
Casper
Billings
Glacier/ Waterton
Spokane
Portland (OR)
Seattle

Het begin en eindpunt staat vast vanwege onze tickets.
we starten 20 augustus en vliegen weer op 10 september dus we hebben even maar we ilden ook niet zo druk als vorig jaar.

Wat is de moeite waard en hebben julllie tips? We gaan niet met een camper of kamperen.

Groetjes, tine
#1 - 16-03-2011, 23:21 uur

Hans B

Er zijn zo veel mooie dingen te doen en te zien tijdens deze route, dat het moeilijk is aan te geven waar je je tijd moet besteden.
Schrijf de route eens per dag uit, dan kunnen we daar eens op schieten.
20 aug AMS-DEN
21 aug DEN
22 aug DEN - Col.Sp.
23 aug Col. Sp.
24 aug ... etc ...
#2 - 17-03-2011, 09:17 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

parure

Bedankt voor je tip. Dat zal ik doen
#3 - 17-03-2011, 20:19 uur

parure

We starten in
20 aug Kansas City
21 aug Kansas City
22en 23 aug Colorado springs
24 en 25 aug Denver
26 aug Casper
27 aug Billings
28, 29 en 30, 31 augGlacier/ Waterton
1 eb 2 sept. Spokane
3, 4, 5 en 6 septPortland (OR)
7, 8, 9, 10 sept Seattle
10 sept Seattle- Adam

#4 - 23-03-2011, 21:24 uur

Tet14

Ik begrijp het niet helemaal. Je wil wel in een dag van KS naar CS (uurtje of 9-10) maar vervolgens neem je 2 overnachtingen tussen Denver en Glacier.  Van Denver naar Casper, naar Billings en naar Glacier....Of heb je nog plannen onderweg? Ik neem aan dat jullie en East Glacier beginnen en dan naar Weste Glacier gaan?
Ik neem ook aan dat je vanaf Portland de Columbia River Gorge loop wil gaan maken.
Tet
#5 - 24-03-2011, 12:21 uur

parure

nee hoor er staat nog niets vast daarom heb ik een beetje hulp nodig. Wat is een goede tussenstop tussen ks en CS?
Heb je tips en de andere stop billings dat vind je niet zi;n goed idee?
#6 - 24-03-2011, 21:31 uur

Tet14

Dan zouden we eerst moeten weten waar je al geweest bent.  Je slaat bv Grand Teton NP en Yellowstone NP helemaal over dus ik neem aan dat je die NP's al bezocht hebt. Startpunt KC en eindigen in Seattle zien we niet iedere dag op de forums. Wij zijn wel door KS gereden maar vermijden zo veel mogelijk de interstates dus volgden we us50, een klassieke route door de USA, maar dat zou voor jullie een omweg betekenen. In Witchita heb je bv Keepers of the Plains, Front Street in Dodge City en Bent's Fort in Co.
Ik zie ook Rockey Mountains NP er niet bij staan.  Zelfs als je al in Yell geweest bent zou je richting Glacier een prachtige route kunnen volgen van Casper naar Thermopolis, naar Cody en dan via Chief Joseph hw en Beartooth pass naar Red Lodge. Van Red Lodge kan je in een lange dag naar East Glacier. Tussen Spokane en Portland is ook nog wel het eea te zien met wat omwegen. Palouse,Walla Walla en Multnomah hw bv.
Tet
#7 - 24-03-2011, 22:15 uur

Hans B

Vanaf Glacier NP kun je ook een stukje Canada meenemen, maar misschien is dat weer net te veel voor je tijdschema.
#8 - 25-03-2011, 10:13 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

parure

Inderdaad ik had er niet bijgezet waar w al geweest zijn. We zijn inderdaad in Grand Teton en Yellowstone geweest. Ik ga me toch maar eens verdiepen in je tips. Daarnaast heb ik al veell i n Canada gezien.
#9 - 27-03-2011, 21:59 uur

parure

Er is gereageerd met een tip over Rocky Mountain National park. Kun je daar iets meer over vertellen?wat is handig om te doen en te bezoeken en welke plaats ligt dan goed op onze route?
#10 - 06-04-2011, 23:23 uur

Tet14

Hier is de nps site: http://www.nps.gov/romo/index.htm
Van Denver zou ik Peak to Peak hw rijden via het plaatsje Nederland, naar Estes Park. (niet de snelste route) Dan een dag voor RMNP en dan naar het noorden doorijden richting Cheyenne en Casper.
#11 - 07-04-2011, 10:11 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15