Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Tomtom navigatie in Californië

Discussie gestart

Veusy

Hoi,

ik gebruik momenteel de Tom Tom navigator op een PDA van HP. OOk bevestigt op de voorruit en nog geen opmerking hieromtrent ontvangen. Ben wel niet in Californie geweest.

Toch even zeggen dat alles perfect verloopt en de Tom Tom mij al heel wat zoekwerk bespaart heeft.

Hans
#16 - 28-06-2006, 03:17 uur

DennisH

Hoi,

ik gebruik momenteel de Tom Tom navigator op een PDA van HP. OOk bevestigt op de voorruit en nog geen opmerking hieromtrent ontvangen. Ben wel niet in Californie geweest.

Toch even zeggen dat alles perfect verloopt en de Tom Tom mij al heel wat zoekwerk bespaart heeft.

Hans

Eens, hadden wij ook vorig jaar. Wij waren wel in CA en hebben geen problemen gehad. Maar goed, het mag niet, en ik ga er geen boete/discussie met een agent om riskeren.
Wij vonden zelf de points of interest erg handig, kun je even een starbucks of een OutbackSteakhouse in de omgeving zoeken :)
#17 - 29-06-2006, 12:35 uur

Arthur


De verhuurmaatschappij verhuurt GPS met zwanehals. Zal dus gewoon toegestaan zijn.
Groeten van Arthur
#18 - 05-07-2006, 22:00 uur

Njit

De verhuurmaatschappij verhuurt GPS met zwanehals. Zal dus gewoon toegestaan zijn.

Ook in California? En welke maatschappij?
#19 - 05-07-2006, 22:04 uur

DennisH

De verhuurmaatschappij verhuurt GPS met zwanehals. Zal dus gewoon toegestaan zijn.

Ook in California? En welke maatschappij?

In elk geval Hertz (Neverlost) en Alamo ook. De zwanehals dingen blokkeren het zicht namelijk niet omdat die zeg maar een beetje naast de radio 'staan'.
#20 - 06-07-2006, 21:20 uur

Arthur

De verhuurmaatschappij verhuurt GPS met zwanehals. Zal dus gewoon toegestaan zijn.

Ook in California? En welke maatschappij?

Alamo, auto opgehaald in SF.
Arthur
#21 - 15-07-2006, 12:21 uur

leoni

weet iemand of je nederlandse tomtom ook kunt aansluiten op de sigarettenaansteker in de amerikaanse huurautos?
#22 - 04-07-2010, 00:03 uur

hdeweert

Ja hoor dat gaat primma de Amerikaanse auto´s hebben dezelfde accu spanning als de europese.

Harm
#23 - 04-07-2010, 00:21 uur

leoni

oke bedankt!
#24 - 04-07-2010, 11:18 uur

Liddin

Bij de tomtom die ik vorige maand in Las Vegas heb gekocht (one XL 140) zat een rondje met een plakstrip aan de onderkant en een gladde kant aan de andere kant waar je de zuignap op kunt vastzetten. Vastplakken op willekeurige plek, bleef zo goed op het plastic van de middenconsole zitten dat we hem er niet meer af hebben kunnen halen.

Lidwien.

#25 - 06-07-2010, 12:57 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15