Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Tour in Antelope Canyon

Discussie gestart

GerG

Ik ondernam vandaag een poging om te kijken of het mogelijk is een Tour te boeken bij Roger Ekis naar Upper Canyon op 27 juli.
Wat blijkt er is om 11.30 uur al helemaal niets meer beschikbaar en op de andere tijdstippen ook niets. Alles lijkt al volgeboekt te zijn tot ergens eind augustus ??????????
Weet iemand een weg om alsnog te reserveren of een andere goede en betrouwbare operator waar je kunt boeken.

Alvast bedankt voor reacties!

Groet,

Ger
#1 - 07-05-2015, 16:56 uur

TondeG

Waarom de upper, je zou de lower kunnen bezoeken of heb je een speciale reden hiervoor.
#2 - 07-05-2015, 17:20 uur

Marianne

Ik heb alleen ervaring met de Lower; het is geen straf om daar naartoe te gaan als de Upper niet lukt!
Er zijn meerdere aanbieders voor de Upper; misschien heb je iets aan deze site: http://navajonationparks.org/htm/antelopetours.htm

Marianne
#3 - 07-05-2015, 18:36 uur

TondeG

Ik heb de lower bezocht en t was indrukwekkend. Bij de lower hoef je niet vooraf te boeken.
#4 - 07-05-2015, 23:31 uur

GerG

Ik heb gepland dat we zowel upper als lower gaan doen.

De lower vroeg in de morgen en de upper rondom het middaguur.

Vandaar dat ik de upper graag wens te reserveren.

Blijf het wel vreemd vinden dat er via Roger Ekis nu al niets meer te boeken zou zijn, maakt niet uit welk tijdstip, voor de maanden juni tot en met augustus.

Denk dat ik ze maar eerst een e-mail zal sturen.

Groet,

Ger
#5 - 08-05-2015, 19:19 uur

Yessica

Dat is niet zo raar hoor, je hebt het over het hoogseizoen. Wij konden vorig jaar september op de valreep nog aan 2 kaartjes komen. Het is nou eenmaal een populaire attractie en het is er het zo druk met volk als op 5th Avenue in New York.
#6 - 08-05-2015, 21:06 uur



GerG

Dank voor de reacties en tips.

Heb inmiddels iets geboekt via Chief Tsosie voor 27 juli om 13.00 uur.

We doen dus nu vroeg in de morgen Lower Canyon en om 13.00 uur Upper Canyon.
#7 - 09-05-2015, 20:03 uur

Hans B

Ik ben in beide geweest, maakt niets uit.
De upper kun je niet zelf heen en moet guided, is veel duurder.
De lower is schitterend, geen verschil.

Ga naar de Marina aan het eind van de lower, huur kajaks en peddel nasr de AntilopeCanyon, onvergetelijk.
Duurt plm 4 uur indien je veel stopt, langer.
#8 - 18-05-2015, 20:18 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Nele

Geweldige tip  :afro:
#9 - 19-05-2015, 20:00 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15