Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Rondje West Amerika 2012

Discussie gestart

Michel

In Seligman natuurlijk wel even een bezoekje brengen aan Angel & Vilma Delgadillo  Hilarische toko!!

Hahaha, ik heb zojuist een paar foto's van die toko opgezocht. Ik kan me voorstellen dat je daar wel een paar souvenirtjes kunt halen....  ;D
#16 - 25-10-2011, 13:54 uur

Michel

De planning is bijna rond! Nou zoek ik alleen nog ergens een overnachting in een leuke plaats. We willen graag vanaf onder Sequoia NP een slaapplaats hebben, zodat we via Sequoia NP naar de kust kunnen rijden naar het plaatsje Cambria. Hieronder heb ik een screenshot gemaakt. Ik heb nu het plekje Bodfish gekozen, wellicht weten jullie wel een betere plaats om daar in de buurt te overnachten?


#17 - 27-12-2011, 14:07 uur

Rent your tent usa

Bodfish klinkt niet onaardig en als jullie van Hot Springs houden dan zit je vlak bij een luxueus resort in Miracle Springs. http://www.miraclesprings.com/index.php. Als overnachting lijkt mij persoonlijk dit ook een leuke ervaring.
#18 - 16-01-2012, 20:58 uur

Michel

Helaas zit dit hotel in Desert Hot Springs, nabij Palm Springs. Bodfish trekt mij persoonlijk niet zo aan. Eigenlijk al die plekjes rondom Bodfish vindt ik niet zo interessant. Misschien is het beter om door te rijden richting Bakersfield??
#19 - 31-01-2012, 15:33 uur

Michel

Weet iemand of je vanaf Lone Pine dwars (horizontaal) door Sequioa NP kan doorstoten naar bijvoorbeeld Visalia? Of moet je deze route dan via de onderkant van het NP nemen? Alvast bedankt!
#20 - 31-01-2012, 16:44 uur

Marianne

Je kunt niet vanaf Lone Pine naar het westen rijden, pak googlemaps er maar eens bij. Of bekijk eens de kaart van Sequoia NP op www.nps.gov/seki .
Als je nog voor Sequoia wilt overnachten is Three Rivers een goede keus qua ligging. Of je kunt in het park overnachten. Wij zaten in Kings Canyon, zie ons 2006-verslag.

Marianne
#21 - 31-01-2012, 23:04 uur

ermers1973

De planning is bijna rond! Nou zoek ik alleen nog ergens een overnachting in een leuke plaats. We willen graag vanaf onder Sequoia NP een slaapplaats hebben, zodat we via Sequoia NP naar de kust kunnen rijden naar het plaatsje Cambria. Hieronder heb ik een screenshot gemaakt. Ik heb nu het plekje Bodfish gekozen, wellicht weten jullie wel een betere plaats om daar in de buurt te overnachten?



[/quote
Wij rijden gedeeltelijk de route ondersom, te weten:
Wij gaan SF, Santa Maria, Three Rivers (Sequoia), Lone Pine(Death Valley), Las Vegas, Flagstaff, San Diego, Los Angeles.
Vanuit Lone Pine naar Three Rivers is 5 1/2 half uur rijden, goed te doen.
#22 - 01-02-2012, 09:29 uur

Michel

Oké, bedankt allen! Dan wordt het waarschijnlijk Lone Pine - Three Rivers  :)
#23 - 01-02-2012, 19:58 uur

Tet14

Maar dan toch niet zo als op het kaartje staat. Ik zou 178 volgen naar Bakersfield en daarna de binnenweg nemen 65 naar Porterville en Exeter naar 198. Wat je nu tekent is een langzame en bochtige binnenweg door Sequoia NF. Dat is bepaald niet de kortere route in tijd.
Tet
#24 - 03-02-2012, 10:37 uur

Michel

Thanks! Lijkt me een beter plan :)
#25 - 05-02-2012, 20:37 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15