Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Trouwen

Discussie gestart

Sandra1985

Hoi Allemaal,

Ik heb er al wat over gelezen maar weet nog niet precies wat ik wil weten.

wij willen aankomende september gaan trouwen in Vegas, lekker samen en het lijkt me gewoon gaaf in Vegas (als je daar toch bent)
We willen het later gewoon in Nederland groot doen voor familie en vrienden.
Dus we willen niet de papieren laten vertalen en alles....

kan dit wel? Ben je dan alleen in amerika getrouwd?
en krijg je dan geen problemen als we straks in Nederland gaan trouwen?

Moet je dit van te voren regelen of kan je gewoon naar een kapelletje gaan en daar reserveren....ofzo?

Hoop dat jullie kunnen helpen.

groetjes Sandra

#1 - 08-04-2010, 17:45 uur

hdeweert

Lees over trouwen in las Vegas
http://verenigdestaten.info/alginfo/trouwenlv.html
harm
#2 - 08-04-2010, 18:03 uur

Skydriver

Wij zijn vorig jaar ook in LV getrouwd, en je kan dat daar "a la minute" doen!
#3 - 08-04-2010, 18:43 uur
The USA....What else?

Sandra1985

ik heb die site doorgelezen,

Ik wil alleen graag weten of je problemen in Nederland krijgt als je daar getrouwd ben!?
we willen dus NIET de papieren hier laten vertalen en tekenen maar gewoon hier in het groot trouwen.

Niet dat we straks willen trouwen en het niet kan omdat we daar al getrouwd zijn.

groetjes...
#4 - 09-04-2010, 19:49 uur

Skydriver

Geen probleem, voordat je huwelijk in nederland geregistreed is, moeten er nogal wat papieren heen en weer! (kort gezegd)
Dus je kan rustig in LV trouwen, en later in Nederland!
#5 - 10-04-2010, 11:21 uur
The USA....What else?

hdeweert

Ik weet niet of je fake in Las Vegas kan trouwen. De huwelijken die gesloten worden hebben allemaal een Marriage License,
en zijn in Amerika rechtsgeldig en kunnen in andere landen ook rechtsgeldig geregistreerd worden.  Als ze zonder license
worden af gesloten heet dit Renewal of Vows and Commitments Ceremonies, maar dat is eigenlijk voor mensen die al eens
getrouwd zijn en de ceremonie nog eens mooi willen over doen. als je dus echt trouwd in Las Vegas en dit niet in Nederland
laat registreren en je trouwt alsnog in Nederland ben je wel degelijk 2x getrouwd.
Harm
#6 - 10-04-2010, 12:19 uur

Skydriver

Maar dat is wettelijk gezien geen probleem, mits het maar met dezelfde partner is! ;)
#7 - 11-04-2010, 11:55 uur
The USA....What else?

hdeweert

Kan wel een probleem worden als je ooit gaat scheiden.
#8 - 11-04-2010, 15:29 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15