Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Trouwen in Las vegas

Discussie gestart

joch81

Hallo,

Wij gaan in mei naar Las Vegas en het is daar ook de bedoeling om te trouwen.. ;)
Weet iemand hoe dat juist in zijn werk gaat? (Wat ik nodig heb van papieren..,kan ik daar kleren huren of neem ik dat van thuis mee..)
Kan er iemand ook een Chapel aanbevelen?

Alvast bedankt.
#1 - 17-01-2012, 10:02 uur

Dirc

Volgmodus aan, wij in juni  :D

Mijn vriendin heeft het e.e.a. uitgezocht.
Zover ik het begrepen heb (uit mijn hoofd):

-In Nederland moet je je uitreksel van het geboorteregister opvragen in het Engels.
-In Vegas haal je een marriage licence bij een kantoor
-Je kiest een kapel en let wel op dat er een ambtenaar vd burgelijke stand bij is
-Papieren stuur je met een fee op naar de staat van Nevada
-Als je thuis komt van je vakantie heb je ze waarschijnlijk al op je deurmat liggen
-Deze stuur je naar den Haag, je gaat naar notaris en klaar
#2 - 17-01-2012, 10:39 uur
« Laatst bewerkt op: 23-01-2012, 12:41 uur door Dirc »

Mississippi

#3 - 18-01-2012, 18:39 uur

JohanenTine

Leuk  :D

Je stuurt best je papier op naar de staat Nevada i p v Nirvana?  ^-^
#4 - 23-01-2012, 12:15 uur

Dirc

Whahqaha aangepast ^^
#5 - 23-01-2012, 12:41 uur

joch81

Bedankt voor de info  :afro:
#6 - 01-02-2012, 12:46 uur

USAngje

Hallo,

Wij zijn 25 december 2007 getrouwd in Vegas en het leek allemaal heel wat maar uiteindelijk viel het best mee.
Wij hebben alleen een uitreksel van het geboorteregister en paspoort meegenomen en daarmee onze license opgehaalt.
Hou daar even in de gaten dat er geen spelfouten in staan anders heb je later een probleem.
Nadien moet je de papieren opsturen naar om een appostille te krijgen en die stuur je dus naar den Haag.
Dit hebben wij pas na thuiskomst geregeld.
Als je het mou allemaal een gedoe vind, maak het je dan makkelijk en zoek een chapel waar ze dit allemaal voor je regelen.
Uiteraard betaal je daar wel voor maar je hoeft zelf verder niks meer te regelen. Little white chapel doet het in iedergeval, de rest zou je even moeten informeren.

Wij hebben destijds een fotografe ingehuurd en hebben foto´s gemaakt op de strip. Dat was echt heel erg leuk en het is een superrepportage geworden.
Mocht je nog meer willen weten, hoor ik het wel.

Groetjes, USAngje
#7 - 14-02-2012, 15:44 uur

estel

Appeltje eitje, net was usangie beschrijft. Na een notaris hoef je overigens niet in Nederland.
#8 - 20-02-2012, 17:14 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15