Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Tussen LA en Vegas

Discussie gestart

Goos

Hallo!

Ik zou graag jullie tips ontvangen voor de route van LA naar Vegas.
 
Wij gaan in september op vakantie, vliegen op San Francisco en eindigen daar ook.
De route is in grote lijnen wel duidelijk. Ben er nog niet helemaal uit hoe we de tijd tussen LA en Las Vegas het best kunnen besteden.
We hebben 8 dagen en er zijn zooo veel mooie plekken te bezoeken.
We willen uiteraard Grand Canyon - Lake Powell - Bryce Canyon en Zion bezoeken.

We kregen van een collega de tip om een aantal dagen te verblijven in Kanab en vanuit die plek de parken te bezoeken. Heeft iemand hier ervaring mee??

Tips zijn  welkom
 
#1 - 08-07-2009, 20:23 uur

Marianne

Hallo goos,

Misschien is het handig om je hele route even te vermelden. Nu dacht ik in eerste instantie aan LA - Death Valley - Las Vegas als mogelijk antwoord op je vraag, maar ik zie nu dat je dat niet bedoelt. Ga je eerst via de kust naar LA? En van Las Vegas via DV en Yosemite naar SF?
Als je 8 dagen hebt tussen LA en Las Vegas dan kun je zoiets doen:
1   LA     -   Williams
2   Williams    -   Grand Canyon
3   Grand Canyon    -   Monument Valley
4   Monument Valley    -   Page
5   Page    -   Bryce
6   Bryce    -   Zion
7   Zion      Zion
8   Zion    -   Las Vegas

Je kunt ook in een keer van LA naar de Grand CAnyon rijden, of al eerder stoppen dan Williams. Via Sedona rijden is ook aantrekkleijk. Msischien nog een dag GC erbij als je vele wilt hiken en dan Moument Valley laten vallen.

Ik zou echt niet in Kanab gaan zitten, dan ben je alleen maar aan het heen en weer rijden. Bij Bryce zou ik vlakbij het park gaan zitten en vergeet niet een zonsondergang en/of -opgang mee te maken. Geldt ook voor de GC, overnacht in elk geval 1 nacht in het park (via xanterra boeken).
Voor Zion is Springdale een prima optie. Gratis shuttlebus naar het park en veel keuze aan motels en restaurants.

Marianne
#2 - 08-07-2009, 20:39 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15