Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Uiteindelijk toch een keuze gemaakt voor 2015?

Discussie gestart

Marianne

Nee, Disney heeft geen studiotours. Ik bedoelde dat als je twee pretparken achterelkaar te veel zou vinden, dat je dan (naast Disneyland) in plaats van Universal studios ook een studiotour bij bijvoorbeeld Warner Bros zou kunnen doen (of bijvoorbeeld Sony of Paramount, zie daarvoor ons 2008-verslag). Dan heb je niet twee volle dagen achterelkaar een pretpark, en kun je op de dag van de studiotour nog iets anders doen.
Maar als je het leuk vindt kun je natuurlijk zowel DL als Universal doen. Dan zou ik dag 4 en 5 omdraaien.

Marianne
#181 - 25-04-2015, 18:14 uur

TondeG

Voor Ton de belangrijkste overnachtingen:
-Bij aankomst overnachten we in Golden Nugget. Dit omdat ik nog nooit op Fremont ben geweest en zo kunnen we dit toch een avondje meepakken.
-In LA slapen we in de Titta Inn. Betaalbaar en goed gelegen voor noord-LA. We zullen hier voornamelijk slapen dus de eis was niet zo hoog.
-In Annaheim slapen we in Camelot Inn and Suites. Puur omdat we een mooie aanbieding kregen.
-In SD hebben we een hotel op de hotel circle (Hampton Inn)
-Terug in Vegas pakken we Treasure Island. Deze is mij eerder zeer goed bevallen.

Mocht je meer keuzes willen horen dan laat maar weten.

Dirc, Het is fijn om de overwegingen te weten, je weet maar nooit. Vaak zie je door de bomen het bekende bos niet meer. Bedankt.
#182 - 25-04-2015, 20:59 uur

Dirc

Ha Ton,

Moet eerlijk zeggen dat ik er wel aardig wat tijd aan heb besteed. Gelukkig laat mijn werk dit ook toe (eigen planning).
Mijn keuze was om op voorhand zoveel mogelijk uit te zoeken om in de US te kunnen relaxen en niet bezig te zijn met google, facebook en dat soort zaken. We kennen onszelf en als je even een hotel gaat zoeken op wifi zit je meteen weer op je facebook, even whatsapp, even dit, even dat.
Het zal heus nog wel eens nodig zijn natuurlijk maar we hebben een goed uitgewerkt document met wanneer we wat zouden kunnen doen. De uiteindelijke keuzes maken we natuurlijk wel ter plaatse.



#183 - 30-04-2015, 13:47 uur

TondeG

Hi Dric,

Het gaat opschieten voor jou en met de  $ gaat het de goede kant op  ;D
#184 - 01-05-2015, 13:32 uur

Dirc

Haha, zeker voor wat betreft echte werkdagen :)
#185 - 01-05-2015, 14:43 uur

Dirc

Nog een vraag over een scenic die ik Cees als tip zag geven hier:
http://forum.verenigdestaten.info/westen-(west)/rondreis-west-amerika-voor-1e-keer-adviezen-of-is-dit-goed-haalbaar/10/

Wij rijden dag 9 van San Diego naar Joshua Tree. Het idee is te rijden via Temecula en dan binnendoor via hwy's 79, 371 en 74.
Is het verstandig om de 74 tot en met Banning uit te rijden en dan door te rijden naar Joshua Tree of is er nog een speciale reden waarom je terug naar Palm Springs zou willen?
Of is het juist beter / mooier de 74 richting het oosten te pakken om zo alsnog in Palm Springs te komen via Palm Desert?

Mede omdat we overnachten in Joshua Tree.
#186 - 04-05-2015, 13:49 uur

Cees A

Laat het afhangen van de tijd die je hebt welk stuk je gaat rijden
Eigenlijk is heel die Palm to Pines mooi om te rijden, maar ik vind persoonlijk het stukje tussen de 371 en Palm Desert het mooist.
Je daalt daar in korte tijd af naar de vallei en er zijn langs die weg een paar uitzichtpunten waar je uitkijkt over de hele vallei waar Palm Springs in ligt.
#187 - 05-05-2015, 01:47 uur

Marianne

Ik weet niet of het hier al genoemd is (sorry, heb niet meer alles teruggelezen) en ik weet ook niet wanneer je precies in Yellowstone bent, maar hou er rekening mee dat de Graig Pass tot 11 juni afgesloten is. Dat betekent dat je niet het stuk kunt rijden tussen Old Faithful en Grant.
Voor ons betekent dat omrijden op onze eerste dag Yellowstone.
Vertrek je de 30e?

Marianne
#188 - 05-05-2015, 09:49 uur

Dirc

Ik vertrek de 30e maar geen Yellowstone voor ons.

LV - DV - LA - SD - Joshua  - Page - GC  - LV

kort gezegd ;D
#189 - 05-05-2015, 21:40 uur

Marianne

Ha, ha, dat krijg je als je niet alles terugleest.  :)

Marianne
#190 - 05-05-2015, 23:43 uur

Dirc

@Marianne; je zei eerder al dat je een studio tour kon aanraden. In hoeverre is dit wel of niet te vergelijken met Universal? Als we ook naar Disney California gaan hoeven we niet per se naar Universal voor de rides.

Ik zie trouwens dat de Harry Potter tour de batman tour is in WB studios of heb ik het mis?
#191 - 06-05-2015, 22:15 uur
« Laatst bewerkt op: 06-05-2015, 22:22 uur door Dirc »

Marianne

Een studiotour is niet te vergelijken met Universal Studios. Ik had daarvoor al naar onze verslagen verwezen. Zoals ik al aangaf is Universal Studios een pretpark (met ook een studiotour en ook kijkjes achter de schermen). Voor een studiotour bij bijvoorbeeld WB, Sony of Paramount ben je ongeveer 2 uur kwijt, voor Universal een hele dag. Op de verschillende sites van de studio's kun je er meer over vinden.

Citaat
Ik zie trouwens dat de Harry Potter tour de batman tour is in WB studios of heb ik het mis?
Ik weet niet precies wat je hiermee bedoelt?

Marianne
#192 - 07-05-2015, 12:23 uur

Dirc

Volgens mij is de laatste in Londen. Geen idee hoe ik hier op gekomen ben.
#193 - 07-05-2015, 12:37 uur

Dirc

Trouwens mooi meegenomen zo op de valreep; Dezelfde rental auto 5 euro goedkoper.
Wat een krent zul je denken....nee hoor, ik kreeg er ook 1 additional driver gratis bij. Dat is een mooie reden om even opnieuw te boeken wat ik bij deze ook gedaan heb.

Het enige verschil is dat ik nu geen SIXT maar FOX heb als rental maatschappij.
Nog steeds Full Insurance etc.
#194 - 07-05-2015, 15:31 uur

Dirc

Om zo op de valreep nog eens terug te komen op de mogelijke attractieparken en toegangstickets.
Stel wij laten Disney vallen (zijn we vorig jaar geweest in Parijs alleen niet de California variant natuurlijk) dan kunnen we een GO Card kiezen. Echter viel mij op dat een GO Card voor 3,5 of 7 dagen maar voor OF LA OF San Diego is en niet beide. Dan moet je zelf samenstellen en op voorhand echt bewust al de parken kiezen.

#195 - 17-05-2015, 13:42 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15