Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Universal Studio's

Discussie gestart

CharlotteMahieu

Hallo Iedereen,

Mijn vriend en ik gaan deze zomer, begin augustus, naar Amerika. We eindigen onze reis met 3 dagen LA. We hadden een dag uitgestippeld om naar de Universal Studio's te gaan. Aangezien we dan in de (drukkere) zomerperiode zijn, ben ik sterk aan het twijfelen of er geen betere alternatieven zijn dan in een pretpark te staan aanschuiven, wachten, zweten, stressen,... etc. Ik had graag wat meningen/tips/alternatieven/... gekregen van mensen die vroeger reeds in dezelfde periode geweest zijn.

Alvast bedankt,

Groetjes
Charlotte
#1 - 13-05-2016, 22:00 uur

Yessica

Heb je drie volle dagen in LA?
#2 - 13-05-2016, 22:22 uur



CharlotteMahieu

Ja we hebben drie volle dagen in LA waarvan we 1 gingen houden voor het bezoek aan Univesal Studio's. Ik ben alleen wat bang pitje zomer dat het te druk qua bezoekers zal zijn en te warm. Als er andere leuke alternatieven zijn of als het wel doenbaar is dan hoor ik dat graag :)! De andere twee dagen doen we o.a. Hollywood, Santa Monica, Venice Beach, ...
#3 - 13-05-2016, 23:42 uur
« Laatst bewerkt op: 13-05-2016, 23:47 uur door CharlotteMahieu »

Yessica

In Hollywood ben je zo klaar, maar je kan het prima met Santa Monica combineren. Of met downtown LA; Angel's Flight, farmers market, Korea Town etc.
Ook zou je de ferry kunnen pakken naar Catalina Island.
Komen jullie vanuit Highway 1 naar LA? Je zou ook een dag in Santa Barbara kunnen inplannen.
#4 - 14-05-2016, 04:47 uur



CharlotteMahieu

We logeren in Long Beach. Santa Barbara had ik ook aan gedacht, schijnt heel mooi te zijn heb ik gelezen. Het is moeilijk kiezen aangezien we voor het eest naar de USA gaan. Mijn vriend houdt er gewoon niet van tijd te verliezen door aan te schuiven en zo, echt pretpark aangelegd is hij ook niet (zoals rollercoastertoestanden ;) ). En ik wens niet alleen op een attractie te gaan en zie het ook niet zitten veel tijd aan wachten te spenderen.
#5 - 14-05-2016, 07:36 uur

AnnPhil

Hey Charlotte en Mathieu,
We gaan deze zomer ook voor de eerste keer naar de USA. Wij zullen anderhalve dag in LA verblijven waarvan één dag in de Universal Studios.
Wij houden ook niet van die wachttoestanden en hebben daarom gekozen voor een Front of Line Pass waarbij je telkens voorrang krijgt voor de attracties en dus bijna niet hoeft te wachten.
Het kost natuurlijk een stuk meer (ongeveer 180 euro per persoon). Het feit dat we dit maar één keer zullen doen, willen we er ook volop van genieten en zoveel mogelijk attracties meenemen. Ik vrees ervoor dat we zonder Front of Line Pass niet alles kunnen doen en heel veel tijd zullen verliezen door het wachten. Het is hoogseizoen, dus ik denk dat heel druk zal zijn.
Ik wens jullie in elk geval een leuke reis.
AnnPhil
#6 - 14-05-2016, 11:30 uur

CharlotteMahieu

Ja inderdaad die frontline passen zijn een optie maar dat bedrag zien we dan weer niet zitten, €300 voor twee personen een dagje pretpark vind ik iets erover. We kijken nog om een vlucht boven de grand canyon vast te leggen en dat kost ook wat centen, ik spendeer dit dan liever aan een natuurwonder dan aan een miljoenenbusiness zoals Hollywood. We hebben bijgevolg beslist dus de studio's niet te bezoeken. Andere to do's mogen jullie zeker nog aanraden!

Bedankt voor al jullie reacties :)!
#7 - 15-05-2016, 12:53 uur

Robert

Hoi Charlotte,

Universal is nu juist een fijn pretpark omdat het zoveel verschillende attracties heeft en niet alleen maar rollercoasters. Nu juist veel 3d ritten en shows, waar je alleen maar hoeft te zitten. Ook een voordeel is dat je tijdens het wachten veel in de schaduw staat en of binnen in een gebouw kunt wachten. Ook overal van de watersproeiers voor verkoeling.
Veel pretparken in California houden rekening met de zon.

Ga op een doordeweekse dag, dat scheelt soms al veel. (Di of Do)

Die front of the line pass is een oplossing, wel duurder, maar een oplossing.

Maar als ik 1 pretpark mag aanraden is het wel universal (maar ja dat komt omdat ik film fan ben en ik een beetje over de achtbanen heen gegroeit ben, want voorheen ging ik graag naar Six Flags in LA/Valencia)
#8 - 15-05-2016, 13:34 uur

Terpies

We kijken nog om een vlucht boven de grand canyon vast te leggen en dat kost ook wat centen, ik spendeer dit dan liever aan een natuurwonder dan aan een miljoenenbusiness zoals Hollywood.

Ieder zijn keus, maar een vlucht boven de grand canyon is ook niet goedkoop, en daar heb je maar een half tot een heel uurtje plezier van. Het zijn allemaal kostbare aangelegenheden. Voor mij persoonlijk valt een vlucht boven de grand canyon in de categorie tourist trap, net zoals de Skywalk overigens....
#9 - 16-05-2016, 14:13 uur

AnnPhil

Hey Charlotte,
Ik weet dat een Front of Line Pass duur is. We hebben ook getwijfeld in het begin maar dan toch geboekt. Maar ieder zijn keus natuurlijk. Dat respecteer ik zeker.
We gaan de Grand Canyon ook per helicopter bekijken. Dat is ook duur. We boekten bij Papillon in Tusayan. Kostprijs : 229 dollar voor 35 minuten per persoon.
Nog een ideetje : we maken een boottocht van 3 uren op Lake Powell. Volgens velen is dat ook een hoogtepunt.
We zijn ons ervan bewust dat onze reis naar de VS veel geld zal kosten. We zijn met 3 (2 volwassenen en ons dochter van 14). We schatten de kostprijs op ongeveer 12000 à 13000 euro, alles inbegrepen (vluchten, huurauto, hotels, toegangen,.....). Een uitzonderlijke prijs voor hopelijk een uitzonderlijke reis.
Tot later,
AnnPhil
#10 - 16-05-2016, 18:15 uur

Jimmy

Hoi Charlotte,

wij gaan over 2 weken naar de USA en hebben ook een helikoptervlucht geboekt boven de Grand Canyon. Lijkt me een geweldige ervaring waar we nog lang op terug zullen kijken. Het is inderdaad niet goedkoop maar wij dachten dat het jammer zou zijn als we bij thuiskomst zouden denken "hadden we toch maar.....".


Ook al zijn we zelf geen pretparkmensen, geniet van je bezoek aan Universal Studios, met of zonder Front of Line Pass. Zonder doe je gewoon een paar attracties minder, maar plezier zul je er toch wel hebben. En pretparken zijn thuis dichterbij dan de Grand Canyon   :)

Groetjes,
Jimmy
#11 - 16-05-2016, 23:11 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15