Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

universal studio's

Discussie gestart

lara berder

 ???
In de meeste gevallen lees je dat je bij Universal Studio's beter een front line pass kunt aanschaffen, scheelt je wachttijd.
Dat advies heb ik opgevolgd en heb dus nu zo'n ticket geregeld. Wat mij echter verbaast is dat je geen datum hoeft op te geven wanneer je gebruik gaat maken van deze f.l. pass. Universal Studio's geeft op hun site aan dat er maar een beperkt aantal van deze passen per dag worden uitgegeven. Hoe kan dat nou? Ze weten niet eens op welke dag wij van deze pass gebruik gaan maken.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Wij zijn van plan om 15 juli (op vrijdag) a.s. gebruik te maken van deze pass.
We vertrekken a.s.zaterdag dus graag een reactie voor 2 juli a.s.
#1 - 30-06-2005, 14:59 uur

DennisH

Interessant,

De pas is twee keer zo duur, 99 ipv 47 dollar, en dan krijg je:

The Front of Line Pass provides you with:
• All day admission to Universal Studios Hollywood, plus . . .
• Priority access to All of our attractions.
• Reserved seating at All of our most popular shows
• A coupon for a free disposable poncho from Jurassic Outfitters.
 
Klinkt goed. Zijn er al mensen geweest met zo'n pass ?? Is het dit waard ??
Ik ga in September maar ik denk dat er altijd rijen zijn in dit park....
#2 - 30-06-2005, 15:21 uur

Ebelix

Dat is een hele goede vraag en ik heb geen antwoord op. Ik denk dat het merendeel van de mensen geen front in line neemt omdat dat te duur is, waardoor het maar zelden voorkomt dat al passen voor een dag al verkocht zijn.

Rond de Amerikaanse feestdagen kan het voorkomen dat dan alle passen verkocht zijn. 15 juli moet geen probleem zijn.
#3 - 30-06-2005, 15:21 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Ebelix

Interessant,

De pas is twee keer zo duur, 99 ipv 47 dollar, en dan krijg je:

The Front of Line Pass provides you with:
• All day admission to Universal Studios Hollywood, plus . . .
• Priority access to All of our attractions.
• Reserved seating at All of our most popular shows
• A coupon for a free disposable poncho from Jurassic Outfitters.
 
Klinkt goed. Zijn er al mensen geweest met zo'n pass ?? Is het dit waard ??
Ik ga in September maar ik denk dat er altijd rijen zijn in dit park....

Ik heb in het verleden deze pas gebruikt en is erg relaxed. Als je niet in het weekend gaat zal het in september met de drukte wel meevallen.
#4 - 30-06-2005, 15:23 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Inge

Klinkt goed. Zijn er al mensen geweest met zo'n pass ?? Is het dit waard ??
Ik ga in September maar ik denk dat er altijd rijen zijn in dit park....

Ik heb in het verleden deze pas gebruikt en is erg relaxed. Als je niet in het weekend gaat zal het in september met de drukte wel meevallen.

Klopt! wij zijn (in 2003) op een maandag in september geweest (op een gewoon ticket, zonder VIP tour); toen was het helemaal niet druk; we hoefden bijna nergens langer dan een kwartier te wachten. We hadden alleen de middag tijd (vanaf een uur of half 1 geloof ik) en toen het park sloot om 18.00 uur hadden we zo goed als alle attracties gezien.
#5 - 30-06-2005, 16:11 uur

Rina

Toevallig heb ik deze soort gelijke vraag ook hier gesteld, en veel reactie's gekregen. Misschien heb je ze gelezen. Naar aanleiding van de reactie's hebben wij besloten om de frontline pas te kopen (wij zijn er op 22 juli). Dit hebben wij via internet gedaan. Het klopt dat je geen datum in hoeft te vullen,  maar je moet wel vermelden wanneer je ongeveer verwacht te gaan. Via internet gaat snel, en je kan gelijk je ticket uitprinten met kortingsbonnen. De reden dat we het via internet hebben gedaan is dat we daar niet meer in de rij hoeven te staan en zeker zijn van een frontlijn plaats. Het blijft een dure grap, maar weegt volgens mij niet op tegen de voordelen. wachtrijen van een uur zijn volgens "kenners" normaal in het hoogseizoen, en met een hoge tempereatuur is dat zeker niet fijn
#6 - 30-06-2005, 16:28 uur
reisverslag west USA 2009 start Denver http://rinaweblog2.blogspot.com/
reisverslag west USA 2005 start Los Angeles
http://rinaweblog.blogspot.com/

lara berder

klopt ook wel, we hebben ingevuld dat wij er tussen 15 en 30 dagen gebruik van zullen maken.
De pass hebben we ook via internet gekocht maar ik was gewoon verbaasd dat er geen dag ingevuld hoefde te worden wanneer je er gebruik van maakt. Zo kan het op "jouw"dag ook met zo'n front line pass beredruk zijn. We wachten wel af, ik hoop dat het zijn geld dubbel en dwars waard  is.
#7 - 30-06-2005, 16:47 uur

USARené

Wij zijn zondag 5 juni geweest, met een FOL-pas. Het was inderdaad rustig, maar na 1 attractie had ik al het gevoel de pas eruit te hebben! Als het rustig is in het park, zijn er dus in absolute aantal ook weinig FOL-passen verkocht. Maw je hoeft echt nergens te wachten. En een kwartier wachten is inderaad niet veel, maar voor 4 atrracties betekent dat al een uur! En in dat kwartier hebben wij bijvoorbeeld 4 keer the Mummy-achtbaan gedaan. Echt, een volgende keer schaf ik meteen weer zo'n pas aan!

Groet,
René
#8 - 30-06-2005, 17:12 uur

lara berder

ik heb het berichtje ook in een ander forum geplaatst en dit is wat Marcel hierop schrijft...

marcel 30-6-2005, 17:35 uur
-------------------------------------
"wat ze ermee bedoelen is dat je een fast pass hebt en er zijn twee entrees voor elke show een voor normaal en een voor fastpass die altijd op uur staan vb je hebt een fastpass voor show om 2 uur dan kun je enkel om 2 uur gaan en niet de show van4uur of 12 uur maar die fast passen die kun je op elke dag gratis pakken op de automaten daar kost je niets maar zijn wel beperkt omdat ze voor elke show nieuwe geven".

Ik snap niet hoe dat zou werken, wie, die Universal al heeft aangedaan, kan mij zeggen of het bovenstaand verhaal van Marcel klopt.

 
#9 - 01-07-2005, 08:55 uur

FreezeM

Wat doe je op een ander forum? Hier moet je zijn!! ;)

Bij Universal hebben ze een Express Pass en een Front of Line Pass.

De Express Pass werkt hetzelfde als de Disney Fast Pass. Sixflags had dat in Nederland ook geloof ik. Je haalt bij de attractie een bonnetje waar een tijdstip op staat. Op dat tijdstip kom je terug en dan mag je voor de rij. Je staat virtueel in de rij, en dat kan maar bij 1 attractie tegelijk. Dit is gratis maar niet bij alle attracties beschikbaar.
http://disneyland.disney.go.com/disneyland/en_US/help/gsDetail?name=FastPassGSDetailPage&bhcp=1
http://www.orlandotouristinformationbureau.com/attractiontickets/escapepass.htm

De Front of Line Pass is duurder maar je mag overal voordringen. Nauwelijks wachttijd.

Wij hebben de Front of Line Pass gebruikt in december '04. Het kost een paar duiten maar dan heb je ook wat :)
#10 - 01-07-2005, 10:04 uur

Chi Sin X

ik heb het berichtje ook in een ander forum geplaatst en dit is wat Marcel hierop schrijft...

marcel 30-6-2005, 17:35 uur
-------------------------------------
"wat ze ermee bedoelen is dat je een fast pass hebt en er zijn twee entrees voor elke show een voor normaal en een voor fastpass die altijd op uur staan vb je hebt een fastpass voor show om 2 uur dan kun je enkel om 2 uur gaan en niet de show van4uur of 12 uur maar die fast passen die kun je op elke dag gratis pakken op de automaten daar kost je niets maar zijn wel beperkt omdat ze voor elke show nieuwe geven".

Ik snap niet hoe dat zou werken, wie, die Universal al heeft aangedaan, kan mij zeggen of het bovenstaand verhaal van Marcel klopt.

 

Ik dacht dat het bij Disney zo werkte, niet bij Universal
#11 - 01-07-2005, 10:08 uur

lara berder

kijk aan dat soort antwoorden heb ik wat!!
Bedankt (had ik me even zorgen gemaakt voor niets).

ennuh.....ik kom niet meer op dat andere Forum ;) ;)
#12 - 01-07-2005, 10:43 uur

hdeweert

Als je deze opmerking bedoeld

Limited Availability: Each day Universal Studios Hollywood offers a limited number of Front of Line Passes, and they often sell-out at the front gate.

Maak je een kleine vergissing. Hier staat dat je op de dag ook deze Pass kan kopen aan de kassa, maar dat er maar een beperkt aantal zijn. Dat heeft niets te maken met de kaartjes die per Email besteld worden. Die zijn niet gelimiteerd.

Harm
Voor als je niet meer op het andere forum kijkt.
#13 - 01-07-2005, 19:02 uur

hdeweert

klopt ook wel, we hebben ingevuld dat wij er tussen 15 en 30 dagen gebruik van zullen maken.
De pass hebben we ook via internet gekocht maar ik was gewoon verbaasd dat er geen dag ingevuld hoefde te worden wanneer je er gebruik van maakt. Zo kan het op "jouw"dag ook met zo'n front line pass beredruk zijn. We wachten wel af, ik hoop dat het zijn geld dubbel en dwars waard  is.
Dit word weer geregeld door het gelimiteerd uitgeven van deze passen aan de kassa.
Harm
#14 - 01-07-2005, 19:05 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15