Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Universal Studios FOL tickets

Discussie gestart

Baia

Ok, hier is al wel wat over gezegd, maar de eene zegt dit, en de andere dat zodat het moeilijk is om een besluit te nemen.

Ik ga 1 juli naar Universal Studios in Hollywood. Dit is een dinsdag, dus doordeweeks, maar wel in het hoogseizoen. Zijn FOL tickets dan aan te raden? Ikzelf vind ze nogal duur, maar het kan het waard zijn natuurlijk. Een half uurtje maximaal wachten vind ik niet zo'n probleem. Een uur daarentegen wel. Dus als iemand me daarmee kan helpen? Hoe lang zijn de wachtrijen zo ongeveer doordeweeks tijdens het hoogseizoen?
#1 - 27-04-2008, 19:31 uur

Matthe

Weinig reacties nog...
heb vergelijkbare vraag; ik ga pakweg tussen 18-21 Juni.
Ik heb geen idee of zo'n pas dan noodzakelijk is.
Heb wat gezocht en de een zegt: ideaal, en de ander geeft aan dat het niet nodig is...
er zijn er toch wel geweest deze perioden juni/juli?
#2 - 28-04-2008, 23:41 uur

Jerry en Diana

Wij zijn dit jaar zelf op 12 augustus in Universal Studios. Wij hebben de FOL tickets al besteld. Ik heb al van diverse mensen gehoord dat het nu al stukken drukker is in de USA vergeleken met andere jaren. Waarschijnlijk door de lage dollar koers. Wij durven het risico niet te nemen dat we dadelijk 3/4 van de dag in de rij staan. We zijn ooit eens 3 dagen naar Disneyland Parijs geweest waarvan we 1 dag (zaterdags) 3 attractie's hebben gezien, en de rest van de dag in de rij hebben gestaan. Zonde van de tijd. Op die manier is je voordeliger kaartje toch nog duur!
Groetjes, Diana
#3 - 29-04-2008, 18:49 uur
OP 16 JULI 2008 GAAN WE NAAR AMERIKA!!!

www.jerryendiana.blogspot.com


Marianne

Ik zou het ook doen. Wij waren er in 2006 in juli en we hebben er veel plezier van gehad. Hoe lang je zonder FOL in de rij zou staan kan ik niet zeggen, maar het is een geweldig gevoel om overal langs te kunenn lopen! (Als er ook nog een FOL kaartje was voor de eettentjes zou het helemaal geweldig zijn  ;))

Behalve dat je niet in de rij hoeft te staan betekent de FOL pas ook dat je bij veel attracties/shows betere plaatsen hebt. Vooraan of juist achteraan (waar je kans hebt nat te worden). Dus, ik zou zeggen, doen!

Marianne
#4 - 29-04-2008, 19:11 uur

vana

Ik zou het zeker doen. wij waren in juli 2004 in Universal en de wachttijden waren soms wel 5 kwartier.
Wij waren dolblij met onze FOL passen. Je kon via een speciale ingang bij elke attractie zo doorlopen en zat overal voorin.
je kunt ook makkelijk meerdere keren in een attractie, dat doe je niet als je lang in de rij met staan.

Bij de shows worden er speciaal goede plaatsen vrijgehouden voor mensen met een FOL pas.
Kortom; Doen!!!!

Marjon

#5 - 29-04-2008, 22:03 uur
REISVERSLAG 2004: http://wunnik.web-log.nl/
USA ZW

LIVE VERSLAG 2006: http://backtotheusa.web-log.nl/
USA Zuid en Midwest

REISVERSLAG 2008:
http://wunnik2008.web-log.nl

Canada en NW USA

Baia

Hmm ja, dan zal ik dat maar doen zeker  8) Ik vind ze alleen superduur. Maar de extra 40$ kan er wel vanaf op zo'n dure reis.
thx people  :)
#6 - 30-04-2008, 10:42 uur

Matthe

Eensgelijks, ik doe het denk ook. Thanks
#7 - 30-04-2008, 13:20 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15