Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Universal Studios

Discussie gestart

sonny_z

Beste forummers,

Ik heb even zitten kijken op de website van Universal Studios en het duizelt me een beetje. Welke ticket is het beste ?
In principe willen we (2 volwassenen en een kind van 14 jaar) een dagje studios doen. Welke extra's zijn inbegrepen en welke niet, maar zijn niet te missen ?
Kortom wie heeft er ervaring met de Universal studios Hollywood ?

Alvast bedankt !

groet,
Rob Zonneveld
#1 - 29-05-2009, 13:30 uur

Rina

Wij hebben toen deFront line passen gekocht en.. absoluut geen spijt van, nergens hoeven wachten is een heerlijkheid en zeker als het erg warm is zoals toen bij ons. Het is waar het kost veel meer , maar mijn overweging was: de reis is ook al duur en ik wil optimaal genieten en minimaal ergenis.. een lange wachtrij bij een attractie is voor mij ergenis..

kijk event naar ons reisverslag..
Rina
#2 - 29-05-2009, 14:53 uur
« Laatst bewerkt op: 29-05-2009, 22:09 uur door Rina »
reisverslag west USA 2009 start Denver http://rinaweblog2.blogspot.com/
reisverslag west USA 2005 start Los Angeles
http://rinaweblog.blogspot.com/

FreezeM

Wij hadden ook VIP passen en het ging vreselijk regenen en onweren. Uiteindelijk werd het park gesloten. Toch geen spijt van die VIP passen want we hadden in die korte tijd wel alles kunnen doen wat we wilden, en nergens in de regen in de rij hoeven staan.
#3 - 29-05-2009, 19:18 uur

Marianne

Hallo Rob,
Ik begrijp nie zo goed waar je tussen twijfelt, zoveel mogelijkheden zijn er niet.
Wij hadden Front of Line (FOL) passes, daarbij heb je voorrang bij de verschillende shows en attracties. Zeker aan te raden als het druk is hoewel je wel meer betaalt dan metd e gewone toegangskaarten.
De VIP passen zijn weer een stuk duurder; je krijgt daarbij ook een kijkje achter de schermen, ik heb er geen ervaring mee. Ik vermoed eerlijk gezegd dat de posters hierboven de FOL passen bedoelen in plaats van de VIP passen, en zo niet, dan ben ik heel benieuwd hoe jullie de extra's vonden!

Citaat
A Once-in-a-Lifetime Experience!
The VIP Experience is 6 hours of total movie-making immersion.

Gain entry to production locations and studio facilities
Explore working soundstages
Plus, you'll enjoy VIP privileges at Universal Studios Hollywood theme park

Nog even op  een rij:
1-daagse kaart: 67 dollar
FOL pas: 99 dollar
VIP kaart: 239 dollar.

Marianne
#4 - 29-05-2009, 21:47 uur

Rina

ja Marianne heeft gelijk ik bedoelde ook de front line pas, heb mijn vorige citaat gewijzigd    ;)
#5 - 29-05-2009, 22:10 uur
« Laatst bewerkt op: 30-05-2009, 08:16 uur door Rina »
reisverslag west USA 2009 start Denver http://rinaweblog2.blogspot.com/
reisverslag west USA 2005 start Los Angeles
http://rinaweblog.blogspot.com/

Marianne

hallo Rina,
Ik heb net je reisverslag gelezen, heel leuk en herkenbaar allemaal!

Marianne
#6 - 29-05-2009, 22:31 uur

FreezeM

Hahaha.. VIP, wie denk ik wel dat ik ben dat ik DAT zou betalen :)

Wij hadden FOL pas :)
#7 - 30-05-2009, 09:12 uur

Marianne

Hahaha.. VIP, wie denk ik wel dat ik ben dat ik DAT zou betalen :)

Wij hadden FOL pas :)

 :) :)


Rob,
Nog even voor de duidelijkheid: bij de gewone kaarten en bij de FOL kaarten zie je hetlzefde, maar met de FOL passen kun je vele meer doen omdat je geen wachtrijen hebt. Bovendien zit je bij de shows op de beste plaatsen. Maar ben je er op een doodeweekse dag buiten het seizoen, dan voegt een FOL pas niet veel toe.

Als  je de studiotour doet, zit je met je fol pas voorin, dat vind niet iedereen handig, je ziet achterin meer. En links zitten is ook beter dan rechts. Als het nog niet druk is als je de tramtour gaat doen zou je ook zonder FOL te gebruiken in de tram kunnen gaan zitten.

Marianne
#8 - 30-05-2009, 10:40 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15