Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

USA-Canada 2007

Discussie gestart

AngelHarold

Okay, vanaf Klamath Falls valt het wel mee, maar ik denk dat je eerder op ruim 400 km moet rekenen dan 300, je rijdt eerst vrij ver naar het oosten voor Lassen, en dan weer naar het zuiden/westen.
Ik heb nog nooit iets bij Priceline geboekt, kun je daar niet annuleren? Het lijkt me in die omgeving helemaal niet nodig om iets te boeken, hoewel het in het weekend bij Lake Tahoe en omgeving wel druk kan zijn.

Marianne


Marianne,

Met die afstanden heb ik geen problemen. En wanneer je biedt via Priceline dan kan je niet annuleren, dat klopt. Het is niet per se nodig om vantevoren te boeken ook dat lijkt me juist, echter de prijzen waar ik nu hotels voor boek liggen (vrij) ver beneden de prijs die je nu via de hotels rechtstreeks of via bv Expedia boekt. Vandaar mijn overweging om die hotels al vast te leggen. Inmiddels heb ik vanmiddag Lakeside Inn in South Lake Tahoe vastgelegd.
#31 - 05-11-2006, 18:38 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15