Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

USAreisen.de shuttle naar LAS

Discussie gestart

Lisje

Ik ben bij USAreisen.de aan het kijken voor een auto. 2 volwassen, 2 meiden van 14 en 15 jaar.
Kom uit op een standaard SUV.

Haal de auto op bij Airport Los Angeles en lever in in Las Vegas. Nu zie ik dat de terugbrenglocatie "shuttle LAS" is. Kan iemand mij zeggen wat dit inhoudt? Is dit niet op de Airport van LV??

Zijn hier overigens extra kosten voor?

Wij vliegen vanaf Las Vegas op 31 augustus naar SF om 11.30 uur. Hotel is Excalibur. Hoelaat auto inleveren en waar??

Dankjewel alvast.
#1 - 28-07-2009, 21:13 uur

Harry

Je levert je auto in bij het rental car center in Las Vegas, dit ligt een eindje ten zuiden van de luchthaven, je rijd gewoon de strip af voorbij het Mandalay bay hotel, en je volgt de borden Rental car center, daar lever je de auto in, en ga je met een shuttlebus naar de luchthaven.
Vanaf het Excalibur hotel dus rechtsaf de strip op, ik zou uiterlijk om 9:00 uur de auto inleveren, het is door de crisis een stuk rustiger op de luchthaven van Las Vegas, maar beter te vroeg dan te laat, het kan er toch nog wel erg druk zijn.

Je kunt in de voorwaarden bij usareisen.de lezen of er kosten zijn aan deze one way rental, via Hertz in ieder geval wel, dus eerst goed lezen welke verhuurder je neemt.
#2 - 28-07-2009, 21:54 uur

Lisje

Dankjewel Harry voor de info.

Ik was voornemens om bij Alamo te boeken.
Hoelang is het dan nog met de shuttle rijden naar de luchthaven? Vind het op zich vreemd dat je de auto niet op de luchthaven kunt inleveren  ???
#3 - 28-07-2009, 22:15 uur

jerbia

Dit staat op de website van usareisen.de:

Citaat
Es werden keine Gebühren verlangt für Mieten innerhalb Kaliforniens, Floridas und Hawaii, zwischen Kalifornien und Nevada, zwischen Kalifornien und Colorado, zwischen Kalifornien und Washington State, zwischen Arizona und Nevada, zwischen Kalifornien und Arizona , sowie zwischen Georgia und Florida.

Er zijn dus geen drop-off kosten tussen LA en Las Vegas.
#4 - 28-07-2009, 22:19 uur

Lisje

Super Jerbia, dat had ik nog niet gelezen  :afro:
#5 - 28-07-2009, 22:21 uur

jerbia

Hoelang is het dan nog met de shuttle rijden naar de luchthaven? Vind het op zich vreemd dat je de auto niet op de luchthaven kunt inleveren  ???

Het is maar 5 minuutjes met de shuttle. In Las Vegas zitten alle autoverhuurbedrijven onder één dak, dat is juist heel handig vind ik.
#6 - 28-07-2009, 22:21 uur

Harry

Het werkt zoals Bianca al zegt supermakkelijk, voordat het Rental car center er was moest je ook met een shuttlebus naar de luchthaven, maar toen zaten alle verhuurbedrijven rondom de luchthaven verspreid, nu is het veel makkelijker.
#7 - 28-07-2009, 22:24 uur

Lisje

ow ok, dan kan ik dus zonder zorgen boeken bij usareisen.de

ik dacht nl. dat het nog eenheel stuk rijden was omdat je bij de meeste autoverhuurbedrijven gewoon Airport LAS kunt ingeven bij inleverplaats, terwijl bij usareisen.de opeens een heel ander adres stond.

#8 - 28-07-2009, 22:30 uur

Harry

Het maakt dus helemaal niets uit bij welke verhuurder of welke tussenpersoon, alle verhuurders zitten in hetzelfde pand.
#9 - 28-07-2009, 22:34 uur

Henkvdz

Dankjewel Harry voor de info.

Ik was voornemens om bij Alamo te boeken.
Ik heb in de loop der jaren een keer of vijf bij Alamo geboekt en was uitermate tevreden, echter de laatste keer in mei 2009 vanuit Las Vegas vond ik het aanbod [aantal fullsizes iets van een stuk of 6/7] waaruit ik kon kiezen erg mager. Ook vond ik de auto's minder verzorgd, twee auto's roken vreemd/muf en ook stonden er auto's tussen met lichte schade. Misschien de resessie, erg jammer en misschien kies ik de volgende keer wel een andere verhuurder.
Groet Henk
#10 - 29-07-2009, 10:52 uur

Lisje

Ow dat is dan idd erg jammer Henk als het tegenvalt. Wij krijgen de auto in Los Angeles, heb inmiddels via USAreisen.de een standaard SUV gekozen. Hopelijk zijn we daar tevreden over. Ooit al eens in Florida bij Alamo geboekt en waren zeer tevreden over alles.

Hoe zit het eingenlijk met het rijbewijs? Moet ik en mijn partner een internationaal rijbewijs kopen bij ANWB??

Mijn man heeft nog een oude, geldig tot 2010, en ik inmiddels een creditcardformaat geldig tot 2017.

#11 - 30-07-2009, 13:21 uur

tino

Hoe zit het eingenlijk met het rijbewijs? Moet ik en mijn partner een internationaal rijbewijs kopen bij ANWB??

Mijn man heeft nog een oude, geldig tot 2010, en ik inmiddels een creditcardformaat geldig tot 2017.



Het door de overheid uitgegeven rijbewijs is de enige die je nodig hebt. Internationaal rijbewijs van de ANWB is niet nodig.
#12 - 30-07-2009, 13:43 uur

Mrjn

Nieuw!
Behalve in Georgia en Kansas, geloof ik... Blijkt Kentucky te zijn. Niet Kansas.
Maar daar gaan jullie toch niet heen.
#13 - 30-07-2009, 16:13 uur
« Laatst bewerkt op: 02-08-2009, 19:13 uur door Mrjn »

dol op reizen

Wij hebben zowel  pas geleden  in Georgia een auto gehuurd inleveren Florida, en in LA inleveren San Francisco via usareisen/ Alamo. Een standard suv. Maar deze bleek te klein voor al onze bagage. Zonder extra kosten konden we gewoon kiezen uit een rij auto's waaronder ook een mini van. Wij zijn zeer tevreden over hun.
#14 - 31-07-2009, 10:37 uur

koosv

Nog even over de shuttle vanaf het rental car center in las vegas: je moet van tevoren weten van welke terminal je vertrekt. Terminal 1 of terminal 2, er zijn n.l. twee shuttlebus-lijnen. De duur van de rit valt wat tegen incl instappen, bagage ,snelweg en weer uitstappen kan het soms een kwartier duren. Als je naar terminal 1 moet, bv bij vluchten van American Airlines dan moet je op de luchthaven later nog in een treintje stappen. American Airlines waarschuwt de passagiers om tijdig op de luchthaven aanwezig te zijn. Maar het klinkt ingewikkelder dan het is.
#15 - 31-07-2009, 12:48 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15