Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

van LA naar San Fransisco

Discussie gestart

Patries22

Ik ga eind april met mijn vriend naar LA daar blijven we 5 dagen, vervolgens gaan we met de auto naar San Fransisco waar we ook nog 5 dagen blijven.

We overnachten tussendoor in Carmel.

We willen graag via de Highway 1 rijden, aangezien dit een super mooie route moet zijn en  willen naar Big Sur.

Kan iemand vertellen, hoe lang deze rit is met de auto?of dit ook haalbaar is in 2 dagen?

Heeft iemand verder nog tips voor in LA en San Fransisco?


#1 - 25-02-2008, 18:47 uur

Vinyl

Hoi!

Je opent bijna hetzelfde topic als ik gisteren  :D
Misschien vind je daar wat tips?
#2 - 25-02-2008, 18:57 uur

Patries22

he ja ik zie het.

Hebben op google Earth gekeken voor de route, gaan het toch proberen via de Highway 1! van La naar San fransisco!
#3 - 25-02-2008, 20:29 uur

Vinyl

Gaaf zeg! Ik had helaas tijd te kort... Wanneer ga je?
#4 - 25-02-2008, 22:05 uur

Vinyl

O, ik let lekker op, in april zie ik!  :D
#5 - 25-02-2008, 22:06 uur

Yessica

Ja hoor, 2 dagen is wel genoeg! Onderweg is het leuk om ook nog even te stoppen in Santa Barbara, mooi plaatsje!

Highway One is inderdaad prachtig, al moet ik zeggen dat het soms ook langdradig kan zijn, ik raakte soms gewend aan de schoonheid, dan dacht ik na iedere bocht "ah, alweer een klif, een bergwand en de oceaan" Ik ben gewoon een verwend nest vrees ik  :-\


Tips in San Francisco en LA zijn er voldoende te vinden, ik zou de topics eens bekijken in het onderdeel "amerikaanse steden", daar zijn er al heel veel genoemd.

Have fun!
#6 - 26-02-2008, 08:57 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15