Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Van New York - Washington - Westkust naar Hawai: Wie helpt ons?

Discussie gestart

Tet14

Wellicht dat ESPN of zo de wedstrijden uitzendt. Zou zo maar kunnen. Hebben op een hotelkamer wel eens naar de Eredivisie gekeken.
#31 - 24-04-2010, 23:41 uur

Nici

Ik denk ook wel dat we wat kunnen bekijken op tv.
Tijdens de laatste groepswedstrijd zitten wen in LV dus daar is ook vast wel een sportsbar die het uitzend of anders lekker op onze kamer!
#32 - 25-04-2010, 17:27 uur

Hans B

Ik mag graag sport kijken, maar ..
de afgelopen jaren zaten wij meestal tijdens een Olympische Spelen, Tour De France, begin voetbalcompetitie, etc.. in de VS.
Heerlijk ZONDER televisie !!!

Ik zal ook dit jaar vast wel een voetbalwedstrijdje zien, maar ga veel liever zelf wat doen.
#33 - 25-04-2010, 20:39 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

MMM

Ik moet toch nog even een beroep op jullie doen!

De tickets zijn geboekt, de hotels zijn uitgezocht en waren bijna geboekt... Tot ik zag dat we een dag later wél in de lodges bij GC kunnen overnachten! Dit lijkt ons wel ontzettend mooi, maar dit betekent ook dat we dus ons programma moeten aanpassen.

De route was:
NY - LA
LA
LA- Kingman
Kingman -GC
GC - Page
Page- Bryce
Bryce- Zion
Zion
Zion- Las Vegas
Las Vegas
Las Vegas - Death Valley
Death Valley - Lee Vining
Lee Vining- Yosemite
Yosemite
Yosemite - San Francisco
San Francisco
San Francisco
San Francisco - Monterey
Monterey - Santa Barbara
Santa Barbara - San Diego
San Diego
San Diego
San Diego - Amsterdam

Wat vinden jullie van: een dag extra LA (en die dag naar Santa Barbara te gaan) en de kustroute aan te passen in: San Francisco - Morro Bay (via Monterey), volgende dag: Morro Bay- San Diego? Of is een overnachting in GC het niet waard om deze aanpassing te maken?? Ben benieuwd war jullie ervan vinden. Jullie hebben hier vast een betere kijk op dan ik...
#34 - 10-05-2010, 09:49 uur

Marianne

Een extra dag LA in het begin betekent dat je weinig tijd voor de kust hebt. Monterey is dan wellicht niet de meest optimale overnachtingsplaats.
Heb je verder nog niets geboekt? Kun je El Portal ook verschuiven? Dat lijkt me een groter bottleneck (en meer tijdverlies) dan bij de Grand Caynon. Kijk ook hoe de weekenden vallen, in verband met de prijzen in Las Vegas en de drukte in de parken.
Om het nog ingewikelder te maken: je kunt het rondje ook andersom doen. Misschien dat dat nog mogelijkheden geeft? Is misschien ook handiger, om vanuit de GC naar San Diego te rijden, dan heb je niet het stuk van SB naar SD door LA.

Marianne
#35 - 10-05-2010, 10:11 uur

Hans B

Waar overnacht je anders bij de Grand Canyon.
Je kunt tot ver na zonsondergang bij de rim blijven als je in Tusayan overnacht, is maar 5 mile.
Voor een zonsopkomst zal je een kwartiertje eerder moeten opstaan om naar de rim te rijden.
Ik zie het probleem niet.

Ben het eens met Marianne dat San Francisco - Morro Bay - SanDiego in twee dagen wel heel erg lange ritten zijn en je onderweg dan weinig mogelijkheden hebt om wat uitstapjes te maken.

#36 - 10-05-2010, 10:15 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Tet14

Ik zie het probleem ook niet als je in Tusayan logeert. Aan de rim is natuurlijk leuker maar dan alleen in El Tovar, Kachina, Thunderbird of Bright Angel die echt op de rim liggen. Ik zou de route ook niet helemaal omgooien daarvoor. Je kan ook bellen voor cancellations 303 297 2757  Vanuit Amerika zelf: 888 297 2757
Tet
#37 - 10-05-2010, 11:03 uur

MMM

Thanks!

Dan maken we de goede keuze om de route niet aan te passen...
#38 - 10-05-2010, 11:38 uur

Zitasnel

Over Hawaï.
Als je echt de sfeer van het paradijs wilt ervaren zou ik the Big Island adviseren. Op Oahu zijn de mensen en de toeristen minder vriendelijk. Maar Oahu heeft wel Pearl Harbor en the Polynesian Cultural Centre. Beiden zijn echt zeer de moeite waard. In het hotel kan je in de lobby verdere informatie krijgen. Er is er namelijk een natuurgebied met de lokale vogels. Ik zou je aanraden er een Tropisch regenwoud te bezoeken. Waikiki met zijn hoge golven. Een helicopter vlucht kan ook wel eens heel indrukwekkend zijn.
Doe ze er de groeten van me! Ja, ik houd erg van Hawaï.
Zita
#39 - 15-05-2010, 20:26 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15