Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

van te voren reserveren?

Discussie gestart

Georgie

Hallo,
Ter voorbereiding op onze (huwelijks)reis naar South-West-USA op dit forum gekomen: je blijft lezen, heerlijk!
Wij zijn van plan van 26 mei t/m 16 juni in de VS te verblijven. Stomme vraag wellicht, maar: is het noodzakelijk om in die periode motels. hotels en/of cabins op campings van te voren te reserveren of kunnen we het wagen om ter plekke op zoek te gaan? Route staat nog niet helemaal vast (dat vergt nog wat uitzoekwerk), maar wordt ongetwijfeld een bij velen 'bekend' rondje van zo'n 20 dagen.
alvast bedankt voor de reacties!
Gr. Georgie
#1 - 06-02-2008, 11:04 uur

Yessica

Hi Georgie!

Als je het hebt over mei 2008 dan hoop ik toch dat je de tickets wel al vast hebt liggen, anders wordt het een prijzig aangelegenheidje.

Ik ben een voorstander van vooraf reserveren om verschillende redenen. Eén is dat ik geen zin heb om ter plekke te moeten zoeken, twee is dat op veel populaire plaatsen zoals bij nationale parken, de hotels snel vol zitten.

Succes ermee!
#2 - 06-02-2008, 11:15 uur



An1982

Ja met bovenstaande vraag zit ik ook een beetje en heb er ook al veel over gelezen op het forum, maar de meningen zijn erg verdeeld!(wij gaan 1 tm 18 september), wij gaan maar zo kort en hebben een vrij druk programma, ik wil niet elke dag nog uren zoeken naar een hotel/motel, met het risico/voordeel dat het of heel erg duur is of juist nog goedkoper kan krijgen dat het oorspronkelijk werd aangeboden...moeilijk hoor! :-\
#3 - 06-02-2008, 11:19 uur

jerbia

Bijna alle hotels hanteren een cancellation policy van 24 of 48 uur. Je kunt dus nog altijd annuleren, mocht dat nodig zijn. Als je in/dichtbij een nationaal park wilt verblijven, is het verstandig op tijd te reserveren.
#4 - 06-02-2008, 13:13 uur

hdeweert

In principe is reserveren niet nodig er zijn meestal genoeg hotels etc voorhanden. In de grote steden is het aan te bevelen om vooraf te boeken. Het is heel teleurstellend als je bij aankomt een hotel moet zoeken en tenslotte in een duur hotel terecht komt. Hoe dichterbij en in parken is het aan te raden ook te reserveren zo ook cabbins in de KOA’s
Vooraf reserveren is meestal ook wat goedkoper.
Wij maken meestal onze route en zoeken alvast de hotels op de plaatsen waar we willen slapen reserveren daar waar we denken dat nodig is zoals o.a. Las Vegas LA etc.
Harm
#5 - 06-02-2008, 14:39 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15