Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Van Yellowstone naar Moab

Discussie gestart

Ree

Mijn eerste post hier en ik heb gemerkt dat hier veel te leren valt.
Wij vliegen in juni naar Salt Lake City om van daaruit per wagen Yellowstone te bezoeken. We hebben het niet zo begrepen op steden dus ik denk dat we in SLC maar één nacht blijven om dan onmiddellijk door te rijden naar Yellowstone. Daarna is het de bedoeling om zo vlug mogelijk naar Moab te rijden. Ik lees hier en daar dat tussen Yellowstone en Moab er eigenlijk qua natuurschoon niet echt veel te zien is. Nu de vraag : is het doenbaar om in één dag van Yellowstone naar Moab te rijden ?
Heeft er iemand een beter idee, eventueel via Vernal alhoewel ik niet weet waarom ik dit zou doen. Is er tussen Yellowstone en Moab een interessant stadje om een hotel te boeken ? Graag wat ideeën van de mensen met ervaring met dergelijk trip. Alvast bedankt.
Robert.
#1 - 09-01-2007, 21:44 uur

Hans B

Robert,
mijn routeplanner geeft 560 miles (West Yellowstone - Moab), 9,5 uur reistijd.
Het is dus te doen, mar vanwaar eerst vanaf SLC omhoog en dan naar beneden.
De route over Vernal is veel aardiger dan via de I-15, maar kost nog meer tijd.
Hans
#2 - 09-01-2007, 21:48 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

danny debals

In ons eerste tripidee hadden we voorzien van Yellowstone via Jackson over Flaming Gorge en Vernal te rijden naar Moab. Schijnt mooi te zijn.
Maar ondertss past het ons beter om van Yellowstone via Jackson over SLCity naar Vegas te rijden.
#3 - 09-01-2007, 21:52 uur
Danny Debals

Hans B

In ons eerste tripidee hadden we voorzien van Yellowstone via Jackson over Flaming Gorge en Vernal te rijden naar Moab. Schijnt mooi te zijn.
Heb ik inmiddels 3x gereden. Inderdaad erg mooie route.
Hans
#4 - 09-01-2007, 21:55 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Ree

Bedankt voor de uiterst snelle reactie.
Eigenlijk heb ik geen zin in SLC en zou ik liever op Bozeman vliegen (boven Yellowstone) maar dat wordt een pak duurder. Nu ben ik dus verplicht eerst naar het noorden te rijden en dan via dezelfde weg terug te komen. Ik vind dat eigenlijk ook geen goed idee maar ik hoop dat de lezers hier mij wat wegwijs kunnen maken. Op dit ogenblik is er nog niets geboekt en kan ik dus nog alle kanten uit.
Robert.
#5 - 09-01-2007, 21:55 uur

Hans B

Wat is dan het prijsverschil.
Ik vlieg deze zomer ook op Bozeman, om vandaar met onze camper te vertrekken.
Hans
#6 - 09-01-2007, 22:01 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Ree

Als ik een boeking tracht te doen vanuit Brussel naar Bozeman krijg ik via Continental of American een prijs die zowat € 500,00 hoger ligt dan op SLC. Het zijn dan sowieso 2 tussenlandingen en dat drijft de prijs blijkbaar op.
#7 - 09-01-2007, 22:10 uur

Hans B

Probeer eens rechtstreeks de site van DELTA Airines. Of ik naar SLC vlieg of naar BZN, scheel mij nagenoeg niets.
Wellicht kunnen we even verder corresponderen via PB ??? om verdere "prive vervuiling" van dit forum te voorkomen.
Hans
#8 - 09-01-2007, 22:16 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

dimi_usa

Waarom niet op Denver vliegen? En van daaruit naar Yellowstone. Dan kun je ook Rocky Mountains National Park doen. Is ook heel mooi.
Tussen Moab en Yellowstone is er inderdaad niet zo veel te zien (veel grasvlaktes). je hebt er wel Dinosaur Nat. Park, maar dit is maar een vlugge stop waard. Via Flaming Gorge is wel een optie, maar in vergelijking met de rest van Utah is dit het minst interessante gebied.

#9 - 25-01-2007, 11:56 uur

jaborg

Nieuw!
Wij zijn ook van Denver naar Yellowstone gereden. Prachtige route via Rocky Mountains, Grand Teton.
Wij zijn via Yellowstone naar Moab gereden. Vonden we ook heel mooi, maar voor de terugweg. Wij hebben SLC niet genomen. Flaming gorge ook aangedaan (2 nachten).
Ik zou Denver- Yellowstone nemen.
#10 - 25-01-2007, 20:26 uur
« Laatst bewerkt op: 07-02-2007, 22:28 uur door jaborg »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15