Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Vegas: Planet Hollywood Towers

Discussie gestart

DirkD

Hallo iedereen,

Ik zit nog wat te dromen van het Vegas gedeelte van onze reis, en ben al een tijdje aan het kijken naar de verschillende mogelijkheden qua hotels..
Wat zeker is dat we op the Strip willen zitten, en liefst nog vrij centraal ook..

Voorlopig viel onze keuze dan op het Planet Hollywood Resort, maar ik zag dat er ook de Planet Hollywood Towers zijn (achter het PH Hotel?)..
Dat lijkt ons ook wel wat..

Zijn er mensen die daar gelogeerd hebben? Wat zijn jullie ervaringen?

Alvast bedankt!  :afro:

Groetjes,

Dirk

#1 - 19-10-2010, 11:53 uur



SuzanneUSA

Hoi Dirk,

Wij hebben 4 weken geleden een paar overnachtingen gehad in Planet Hollywood Towers en ik kan het zeer zeker aanraden.
De ligging is perfect (centraal op de de Strip) en de kamers zijn luxe. Wij hadden via booking.com geboekt voor €75 per nacht. Bij het inchecken werd ons een upgrade aangeboden voor 10 Dollar per nacht. Hierdoor verbleven we op de 54e verdieping (van de 56) en hadden een fenomenaal uitzicht over de Strip (Noordkant van het hotel).

Een van de weinige hotels die in werkelijkheid net zo goed eruitziet als op de website.

Succes!
Groeten, Suzanne

#2 - 19-10-2010, 19:17 uur

DirkD

Hoi Suzanne,

Beschamend laat antwoord van mijn kant  embarressed

We gaan dit weekend de knoop doorhakken voor Vegas, en we twijfelen nog tussen een Studio (upper, zodat we zeker een mooi uitzicht hebben), en een 1 bedroom suite.. prachtige kamers maar blijkbaar niet (meer) te boeken in de 'upper'..
we zouden liefst de 1 bedroom boeken, maar zijn natuurlijk wel een beetje bang dat we geen mooi uitzicht gaan hebben (garage van de buren of zo ;).. maar dan kunnen we ter plaatse misschien nog upgraden naar een pool view ;)

Hadden jullie de studio, of een 1 bedroom?

Groetjes,

Dirk
#3 - 11-02-2011, 10:08 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15