Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Verde cayon rail road.

Discussie gestart

meistershof

Wie heeft er al eens een keer de tocht per trein gemaakt ,wij willen dat in october doen .
Wij zijn al eerder daar geweest maar konden niet met de trein mee .(vol geboekt )
Groeten Wim.
#1 - 17-05-2009, 17:14 uur

meistershof

Hallo allemaal.
Helaas nog geen reactie gehoord over de bevindingen met de verde canyon rail road. Vorig jaar las ik van
een van de forum leden dat die de trein zou gaan doen ,wie het was weet ik niet meer en kan het ook niet weer vinden.
 we gaan in october weer die kant op en we willen wel reserveren om niet zo als de vorige keer bij een vol gereserveerde
trein te komen .
hopelijk kan iemand advies geven.
Groeten Wim.
#2 - 01-06-2009, 21:39 uur

Marianne

Wim,

Ik kan er ook weinig over vinden. Ik neem aan dat je deze site al wel gevonden hebt?
Vroeger heette de RR de Verde Valley Railroad.

Hier een verslag van iemand die het gedaan heeft.

Het lijkt mij erg leuk, maar het is toch altijd een afweging die je zelf moet maken.

Marianne
#3 - 01-06-2009, 23:37 uur
« Laatst bewerkt op: 01-06-2009, 23:39 uur door Marianne »

meistershof

Hallo Marianne
Bedankt voor het reisverslag al is het een ouder verslag .
Marianne en de vele andere forum leden bedankt voor jullie vele inzet op dit forum,het is een mooie hulp
om meer info te vergaren over Amerika.Bedankt.
Groeten Wim.
#4 - 02-06-2009, 13:31 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15