Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Verkennen Vancouver

Discussie gestart

JDJ

Wij zijn in juni een tweetal dagen in Vancouver. Wij verblijven in Hotel Pan Pacific aan Canada Place. Ik heb nog een aantal vraagjes over ons bezoek aan Vancouver.

1) Zijn de bezienswaardigheden (Robson Street, Gastown, Stanley Park) lopend te doen vanaf ons hotel. Op de kaart zie ik uiteraard de ligging, maar vind het lastig om in te schatten wat de reele afstanden zijn.

2) Zijn er bepaalde wijken/straten in de nabijheid van Canada Place die wij gezien de veiligheid beter kunnen vermijden?

3) Iemand ervaring met fietshuur in Vancouver?

4) Het lijkt ons leuk om bij het Olympisch dorp en de schaatsbaan te kijken, is dit makkelijk te bereiken vanaf Canada Place (evt openbaar vervoer of auto)? Is het de moeite waard?

Alvast bedankt voor jullie moeite en als jullie nog aanvullende tips hebben dan hoor ik dat graag.

gr Johan
#1 - 30-05-2009, 18:24 uur

ned in MO

Vancouver heeft een redelijk goed openbaar vervoer systeem en rijden is er ook makklijk. Mijn jongste broer woont daar namelijk en gaat altijd met de bus naar zijn werk
#2 - 01-06-2009, 16:18 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Mississippi

Voor deze vraag kan je ook bij het Canada forum terecht:

http://canada.verenigdestaten.info/index.php


#3 - 01-06-2009, 21:33 uur

maryde

De schaatsbaan, Olympic Oval ligt in Richmond, een half uur vanaf Vancouver maar er gaat een bus.Ben je in Richmond (met de auto) maak een wandeling langs de dijk en eet vis in de haven van Steveston. Hetvliegveld van Vancouver ligt in Richmond.
#4 - 05-06-2009, 21:59 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15