Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Verzekering bij autohuur

Discussie gestart

jajverberne

Hallo,


Kan iemand me informeren over de verzekering die ik (het beste) kan afsluiten bij het huren van een auto

We gaan 4 weken naar Amerika, ik heb de volgende optie's (bij Alamo)

Unlimited Distance-time & Distance Included
Collision Damage Waiver Full Included

Extended Protection ($12.95/Day) ?? (IS DIT NODIG)

Graag advies


Groeten Joris
#1 - 18-05-2009, 13:08 uur

hdeweert

Ik begrijp dat je een auto in Amerika wilt gaat huren.  Extended Protection of  E.P is een verzekering van Alamo dit is een
aanvullende aansprakelijkheidverzekering voor schade aan derden tot een bepaald bedrag.
Normaal zou je een De LIS (Liabillity Insurance Supplement) of ALI (Addintional Liabillity Insurance) verzekering nemen.
Bij CDW ben je verzekerd tot het wettelijk minimum en dat is bij een aanrijding veelal niet toerijkend en zul je zelf het
restant bij moeten betalen.
Je hoeft EP niet te nemen maar neemt dan wel een risico.
Alleen de goedkopere auto verhuurbedrijven als Alamo en Dollar bieden de mogelijkheid om een minimale verzekering
af te sluiten. Bij hertz is de LIS al inbegrepen.

Harm
#2 - 18-05-2009, 13:39 uur

Harry

Je hoeft EP niet te nemen maar neemt dan wel een risico.

Ik wil hier graag even een aanvulling geven, in mijn ogen is deze verzekering absoluut noodzakelijk, dit is de aansprakelijkheidsverzekering, en daar wil je echt niet zonder in de VS, je moet er niet aan denken dat door jouw toedoen iemand invallide wordt, daar kun je dus de rest van je leven aan betalen.
Die CDW kun je eventueel nog wel zonder, dan betaal je hooguit de kosten van een nieuwe auto, en de kosten van het niet kunnen verhuren voor een bepaalde tijd, ook een risico, maar nog wel te overzien.

Het is veel slimmer om de auto via een Europese tussenpersoon te huren, alle voor ons noodzakelijke verzekeringen zitten er dan meteen bij, en het is ook nogeens veel goedkoper, veel mensen van dit en een ander forum huren bij www.usareisen.de
#3 - 18-05-2009, 16:52 uur

Benneke

krijgen jullie hier commisie van " www.usareisen.de " of wat ?
Als je het hier leest lijkt het net of er niets anders is , terwijl er héééél wat interessantere websites zijn om een auto te huren ,
EN vééél goedkoper ! MET alle nodige verzekeringen ineens mee verrekend , en zonder drop of tenzij in niet aanpalende staten .
Het kan toch niet dat jullie hier een forum draaiende houden over USA en deze firma's niet kennen ,
of houden jullie dit enkel voor uzelf ......

 
#4 - 19-05-2009, 00:02 uur

Loek

Natuurlijk niet, maar bij vergelijkingen komen ze er vaak erg goedkoop uit.  Noem jij/U nu even wat van die andere sites, dan kunnen we weer vergelijken.
#5 - 19-05-2009, 00:11 uur

Benneke

Kijk ,
ik heb hier één keer iets opgezet ivm hotels reserveren ,
Ik heb nml voor juli een kamer geboekt in SF voor 5 personen vlak bij market , INclusief parking , voor 143 euro , rechtstreeks het hotel gebelt .
een Best Western hotel ,
ik gaf dit ter kennis op een gelijkaardig topic als dit , maar dan van hotelkamers uiteraard , iemand die vroeg naar betaalbaar hotel in SF ,
waarop eveneens werd verwezen naar eerdergenoemde website ,
en ik werdt uitgelachen en belachelijk gemaakt , kijk , dan hoeft het voor mij niet meer hoor ,
you see ....


#6 - 19-05-2009, 02:33 uur

hdeweert

Kijk ,
ik heb hier één keer iets opgezet ivm hotels reserveren ,
Ik heb nml voor juli een kamer geboekt in SF voor 5 personen vlak bij market , INclusief parking , voor 143 euro , rechtstreeks het hotel gebelt .
een Best Western hotel ,
ik gaf dit ter kennis op een gelijkaardig topic als dit , maar dan van hotelkamers uiteraard , iemand die vroeg naar betaalbaar hotel in SF ,
waarop eveneens werd verwezen naar eerdergenoemde website ,
en ik werdt uitgelachen en belachelijk gemaakt , kijk , dan hoeft het voor mij niet meer hoor ,
you see ....


Hallo Benneke

Ik denk niet dat er iemand is die commissie ontvangt van usareisen. Het verwijzen naar een andere site met
het doel andere leden te helpen is niet ongebruikelijk. Bij echt commercieel gebruik word de link verwijderd.

Uitgelachen en belachelijk maken van forumleden is in strijd met de forum regels en kun je direct melden
bij de moderator van het forum zodat deze kan ingrijpen.

Harm
#7 - 19-05-2009, 08:01 uur

Marianne

Dit topic ?
Ik zie niets van belachtelijk maken. Geen enekel reactie zelfs, ook jammer, maar dat is niet ongebruikelijk op een forum. Ik schrijf ook wel eens hele verhalen en ik zoek ook wel eens zaken na, en dan krijg ik soms ook geen reactie. Hoeft natuurlijk ook niet, maar het is wel eens jammer van de moeite die je neemt.

Ik heb zelf nog nooit via usareisen.de geboekt. Als blijkt dat zij de goedkoopste zouden zijn, zal ik zeker bij hen boeken, maar het loont altijd om ook andere aanbieders te bekijken. Als je goede tips hebt, dan zou ik ze graag hier zien.

Marianne
#8 - 19-05-2009, 08:10 uur

michael66

Véééééeeeeel goedkopere aanbieders?

Ik ben benieuwd! Want ook ik ben altijd op zoek naar de goedkoopste aanbieder met de beste kwaliteit!

Laat het a.u.b. weten, je bent bij voorbaat alvast bedankt voor de vele €€€ of $$$ die ik kan besparen.
#9 - 19-05-2009, 08:36 uur

Harry

krijgen jullie hier commisie van " www.usareisen.de " of wat ?
Als je het hier leest lijkt het net of er niets anders is , terwijl er héééél wat interessantere websites zijn om een auto te huren ,
EN vééél goedkoper ! MET alle nodige verzekeringen ineens mee verrekend , en zonder drop of tenzij in niet aanpalende staten .
Het kan toch niet dat jullie hier een forum draaiende houden over USA en deze firma's niet kennen ,
of houden jullie dit enkel voor uzelf ......

 

Kom op met die websites zou ik zeggen, een forum is nou juist bedoelt om informatie uit te wisselen, als het vééééél goedkoper kan dan bij usareisen.de, met dezelfde voorwaarden, dan hoor ik dat graag, en ik denk vele anderen met mij.
Dus hou a.u.b. deze sites niet enkel voor uzelf.
#10 - 19-05-2009, 09:21 uur

jajverberne

Hoi,


Ik heb de link naar usareisen.de bekeken en dit is inderdaad stukken goedkoper, hiervoor mijn dank....

Nu mijn vraag zitten hier (aangezien mijn duits niet geweldig is) alle benodigde verzekeringen dan wel bij?

Dit scheelt wel een paart honderd euro, (das wel veel) dus ik hoop dat hier dus alle verzekeringen dus bij zitten.


Graag advies

Gr Joris
#11 - 19-05-2009, 09:30 uur

bedeve

Even los van de opmerkingen over commissie en dergelijke.

Mijn ervaring; je usaautoreisen.de en eautohuur.nl  naast elkaar opent heb je het hele spectrum van autohuur in de USA te pakken.
Met de beste condities en de beste prijsstelling.

Zelf kom ik steeds terug bij eautohuur.
#12 - 19-05-2009, 09:42 uur

Harry

@ Joris, alle noodzakelijke verzekeringen zitten erbij, zowel bij het goedkopere als het duurdere pakket.

@ Bedeve, bij E-autohuur kun je niet vantevoren zien met welke autoverhuurder je zaken gaat doen, voor mij een reden om daar niet te boeken, wij willen om persoonlijke redenen nooit meer bij Alamo huren, daarom valt E-autohuur voor ons af.
#13 - 19-05-2009, 09:46 uur

Zofsky

Eerlijk is eerlijk ik heb niet echt op de prijs gelet, maar wij huren altijd bij alamo nederland (onderdeel van iets) dan kun je het Alamo gold pakket boeken, daar zit alles (behalve drop-off kosten) al bij inbegrepen.
Dus extra bestuurders, volle tank brandstof en alle verzekeringen.

Ik vind dat handig! :)
#14 - 19-05-2009, 10:24 uur

jajverberne

Allen,


Bedankt voor de info, dit scheelt veel geld met als je rechtstreeks bij Alamo boekt.

Super, kan ik weer iets anders voor doen


Gr Joris
#15 - 19-05-2009, 13:58 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15