Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

vliegprijzen westen

Discussie gestart

Sus

Ik hoorde gisterenavond (woensdag 02/02) dat de vliegtuigmaatschappijen hun ticketprijs gingen verhogen door de stijgende brandstofprijzen, een gevolg van de onlusten in verschillende arabische landen en vooral Libië. Al lijkt me dat meer een excuus voor de winsten wat op te drijven want Libië is maar verantwoordelijk voor 2% van de totale olieproductie in de wereld.
In ieder geval ben ik bang dat de prijzen toch snel omhoog kunnen gaan. (was trouwens op het avondnieuws op de BRT radio)
#16 - 03-03-2011, 16:53 uur



Sus

Oops, verkeerde datum, het was gistereavond 2 maart dat ik het nieuwsbericht hoorde,, ::)
#17 - 03-03-2011, 16:54 uur



Jez

Dat van de goedkopere tickets herken ik wel. Maar geen files? Hoef jij niet via de randweg Antwerpen?

Die is verbouwd & klaar!
#18 - 03-03-2011, 20:53 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Zofsky

Wij wonen ook centraal tussen deze plaatsten (Eindhoven), en Brussel is inderdaad een heel fijn vliegveld!

Maar ik wil geen vlucht van Brussel naar Amsterdam en dan van Amsterdam rechtsreeks naar Seattle. Als ik iets geboekt heb, zal ik het wel laten weten wat het is geworden. We gaan nu niet lang meer wachten!
#19 - 04-03-2011, 11:34 uur

Zofsky

Nou we hebben vandaag geboekt.
het is KLM gebleven, want die kwamen het voordeligst uit de bus met een directe vlucht.
We hebben (inclusief alles) 1084 euro per persoon betaald  :(

Heen hebben we nu een directe vlucht vanaf amsterdam en terug gaan we 1 overstap maken op minneapolis.

Veel geld, maar ik ben bang dat het niet meer goedkoper wordt...
#20 - 08-03-2011, 21:32 uur

Yessica

Volgens mij is KLM ook de enige met een rechtstreekse vlucht en dat weten ze. Dus betaal je daarvoor. Ik heb geen zin me daar door te laten 'chanteren' dus ik stap wel lekker ergens over  ;)
#21 - 09-03-2011, 10:42 uur



Zofsky

Ik vind een overstap ook niet erg, maar als het verschil in prijs minder dan 100 euro is en je reistijd omhoog gaat van 10 uur naar 12 vind ik het wel wat waard om rechtstreeks re boeken.

KLM boek deze vlucht via American Airlines, maar daar was de prijs ook het zelfde.
#22 - 10-03-2011, 11:47 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15