Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Vliegshow op salinas

Discussie gestart

hummertje

Ik ben van plan om eind september een weekend naar Salinas te gaan voor de vliegshow aldaar.
Nu weet ik niet wat ik er van kan verwachten voor dit jaar omdat het schema nog niet bekend is.
Ik ga in ieder geval voor de Blue angels.
Is er hier al eens eerder geweest op dit event?
#1 - 18-02-2007, 19:53 uur

Hans B

Hoi Hummertje,

In 2001 kwamen we tijdens onze vakantie langs Bozeman (MT).
Dat weekend was er feest 'in town' en de Bleu Angels kwamen de festiviteiten opluisteren met een optreden..
Wij vonden het 45 minuten lang een geweldig spektakel.

In 2006 had de Koninklijke Luchtmacht hun jaarlijkse evenement op vliegbasis Leeuwarden.
Voor het eerst sinds --ik meen 25 jaar-- gaven de Bleu Angels in NL een optreden.
Ook daar zijn wij een dag naartoe geweest.
Jammergenoeg was het erg bewolkt, maar ook deze keer weer prachtig.

Dus als je er van houdt straaljagers te zien overbrullen. DOEN !!!!

Onderstaand een foto van de Bleu Angel (Amerika) samen met de Red Arrows (Engeland)
http://img201.imageshack.us/img201/2121/bleuangelsic0.jpg
Hans
#2 - 19-02-2007, 11:20 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

hummertje

Hoi hans. Dat weekend dat de Blue Angels in leeuwarden vlogen waren wij er ook maar wij waren er op de zondag.
IK heb echt genoten van hun show en natuurlijk de gave versnelde start van Fat Albert.
Het was een geweldig mooie dag en heb mijn kop daar knap verbrand in de zon maar het was gaaaaaaaaf.
Alleen geven ze vaak aan dat de vliegtuigen niet over het publiek mocht vliegen,nou dat deden ze dus wel.
Maar omdat dit team nu in Salinas gaat vliegen vonden we het wel de moete waard om daar naar toe te reizen.
We hebben ze afgelopen jaar nog een keer gezien in San Fransisco bij de Red Bull Air Race.
We komen een nacht over vanuit las vegas en hopen weer een mooie vliegtuig volle dag tegemoet te zien.
We beginnen onze reis in Florida waar we de Space shuttle op het programma hadden staan maar dat gaat waarschijnlijk niet lukken omdat de pipo's van de NASA het twee weken naar voren hebben geschoven en dat is net een week te vroeg helaas.
Maar daarna even een weekje Gokken in Vegas en een optreden gaan zien van Celine Dion.
#3 - 19-02-2007, 18:50 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15