Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

vliegtickets en keuze

Discussie gestart

jaroen

Hoi, we zijn er nog niet helemaal uit waar we heen willen dit jaar, maar we zitten te denken aan een rondje noord-west. (eerste drie weken van augustus)
Vliegen op Seattle, en dan langs de kust een rondje staten oregon, washington en aan liggende staten deels meepikken. Nu zien we ticket prijzen van ongeveer 800 euro inclusief en voor een kleine van twee ongeveer 650 euro, totaal ongeveer 2250 euro.

Mijn vraag zijn dit goedkope prijzen?
Worden die nog goedkoper, of kunnen we beter al beginnen met boeken van de tickets?


Tevens zitten we te twisten om naar canada te gaan, standaard rondje vancouver, calgary. Echter daar kom ik al gauw op 2800 euro inclusief.

Is het zo dat naar Canada vliegen duurder is?

Ik weet dat het een gewaagde vraag is , maar wat is leuker om te doen amerika noord/west of canada? Beiden lijken ons zeer leuk, canada zijn we nog nooit geweest (ja nou, half dagje dan bij de Niagra watervallen), en amerika reeds west (golden west), florida, noord/oost, noord/midden/west
#1 - 13-01-2009, 17:01 uur

Hans B

Hallo Jaroen,

ik denk niet dat de prijzen in het zomerseizoen veel goedkoper gaan worden.
Misschien dat eind augustus / september daarvoor meer mogelijkheden biedt.
Maar dan zit je ook wat later in je seizoen.

Wat betreft je route voor 3 weken geef je zelf al aan dat je twee kansen op kunt.
Ik vind het moeilijk om te zeggen wat het beste is.
De omgeving Seattle + Portland + Vancouver + Vancouver Island biedt al heel erg veel.
En voor een grotere ronde naar de Canadese Rokies en/of Yellowstone zou je een volgende keer kunnen kiezen.
Als je van veel autorijden houdt zou je wel wat de route groter kunnen maken.
Maar met een kleine van 2 urenlang op de achterbank weet ik niet of dat leuk is.
#2 - 13-01-2009, 19:23 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

jaroen

Qua periode zitten we wel een beetje vast aan augustus. Qua autorijden is opzich geen probleem, vorig jaar hebben we een rondje denver, badlands, glacier, yellowstone, salt lake city gedaan. Toch erg veel gereden en ging erg goed met een kleine. Nu is hij dan weer een jaartje ouder en dus ook iets minder slaap nodig overdag, dus wouden we eigenlijk toch wat kortere afstanden afleggen.
Wat de prijzen voor amerika betrof leek het ons wel ongeveer scherpe prijzen, vind echter wel dat je voor een tweejarige wel erg veel moet betalen, maar ja het gaat per stoel.
De prijzen voor canada vond ik toch nog wel erg hoog, maar ik begrijp dus dat dat opzich ook wel scherpe prijzen zijn?
Ik moet eigenlijk zeggen dat we nog een derde keuze hadden, alaska en yuko, maar daar heen vliegen is nog weer stukken duurder, dus ik ben bang dat dat voorlopig nog geen keuze is.
De planning is om in maart alles een beetje te boeken, maar qua tickets prijzen weet ik nog niet zo of het verstandig is om zo lang te wachten
#3 - 14-01-2009, 08:50 uur

Marlies

Hoi Jeroen,

Ik ben vorig jaar de laatste drie weken van augustus naar Canada geweest. Heen zijn we naar Calgary gevlogen en terug vanaf Vancouver. Wij hebben toen begin februari geboekt en kwamen op een ticketprijs van €1100,- per persoon (weliswaar comfortclass Martinair). Dat was toen het goedkoopste dat wij konden vinden.

Groeten,
Marlies
#4 - 14-01-2009, 10:00 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15