Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Vliegvissen in de rondreis Denver

Discussie gestart

sjiek

Hallo allemaal,

September komt steeds dichterbij. Dus ook steeds meer bezig met de voorbereidingen.
Mijn man zou het leuk vinden om eens een middag te vliegvissen. Hij heeft dit nog nooit gedaan. Maar ik geloof als we de rondreis doen, dat er genoeg vliegvis-plaatsen voorbij komen. Even globaal de rondreis:
Denver-Rocky Mountains- Cheyenne- Rapit City-Thermopolis-Cody- Yellowstone-Bear Lake-Moab-Page- Great Sand Dunes-Denver

Heeft iemand hier ervaring in waar dat dit kan en waar ze een halve dag dit met je willen/kunnen gaan doen? Goede adresse en plaatsen. Hoe zit het met gewoon vissen? Kun je gewoon een soort maand licentie krijgen per staat? Zodat als we met de camper rijden ergens kunnen stoppen en hij een hengeltje kan uitwerpen?

Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. Dank je wel.
Groeten Sjiek
#1 - 02-05-2010, 20:12 uur

Marianne

hallo Sjiek,

Ik heb er geen ervaring mee maar ik kan me wel herinneren dat het in Yellowstone en omgeving zeker mogelijk is. Volgens mij is de vergunning heel plaatsgebonden, ik geloof niet dat je dat per staat hebt.
Zie hier voor permits etc voor Yellowstone en hier voor Grand Teton.
Tussen Estes Park en Cheyenne zijn er ook mogelijkheden denk ik, ik heb daar veel vissers langs de rivier gezien (langs weg 34).

Marianne
#2 - 02-05-2010, 23:07 uur

Hans B

Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

sjiek

Hallo,
Dank jullie voor de tips.
 Ik had een beetje gehoopt dat iemand die daar wel eens gevlieg vist heeft of gewoon gevist heeft  ook wat ervaringen had. Wie weet komen die nog.

Groetjes Wendy
#4 - 04-05-2010, 19:02 uur

Loek

Ik heb het een keer geprobeerd hier ten zuiden van Denver in de Platte River met een vriend die een permit heeft.  Mooie omgeving in de buurt van het stadje Deckers.  Maar ik werd doodzenuwachtig van het wachten tot zo'n vis een keer beet; wat ie bij mij overigens nooit deed.  Het zal wel nooit mijn hobby worden.
#5 - 05-05-2010, 00:26 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15