Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

vluchtwijziging 55 minuten overstaptijd

Discussie gestart

vanpoecke

Hallo ik heb net een vluchtwijziging ontvangen en ik heb 55 minuten om over te stappen op Chicago richting Dusseldorf. Heeft iemand hier ervaring mee?
#1 - 19-03-2014, 15:46 uur

Cees A

Chicago richting Dusseldorf is dus op de terugweg ?
Zo ja, dan is 55 min meer dan genoeg. 
Op de terugweg hoef je niet door immigratie en douane en je koffers worden doorgelabeld. Die zie je pas weer in Dusseldorf
Je hoeft alleen van het ene naar het andere vliegtuig te lopen.

Eigen ervaring:
2 jaar geleden had in Minneapolis slechts 35 min overstaptijd.
Bij aankomst in Minneapolis was er van die 35 min. , door vertraging bij vertrek in Phoenix, nog 20 min over.
Het toestel naar Amsterdam was al bezig met boarden en onze koffers waren waarschijnlijk de laatste die in het vliegtuig zijn gepropt want op Schiphol lagen ze als allereerste op de band.   :afro:
#2 - 19-03-2014, 15:58 uur

vanpoecke

Bedankt Cees, hopen maar dat we geen vertraging hebben dan
#3 - 19-03-2014, 16:15 uur

sjimo

Ik zou van te voren je goed voorbereiden vanaf welke gate je vlucht gaat. Is vaak al bekend.

Ik weet niet of je een smartphone hebt maar er is een Chicago O Hara app waar deze informatie op staat. Maar ik denk dat 50 min meer dan zat is.

Succes
#4 - 23-03-2014, 19:56 uur
1999,2001,2003,2007,2010,2011,2012,2013 en 2014?

B-man

Bedankt Cees, hopen maar dat we geen vertraging hebben dan

Dat is het enige dat je kan nekken. Anders heb je zeker voldoende tijd. Zoals hierboven al gezegd, kijk goed bij welke gate je land en welke gate je moet hebben. Kijk op een plattegrond online dan meteen even hoe ver het is en welke richting. Dat scheelt een hoop stress.
#5 - 24-03-2014, 14:46 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15