Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Voorlopige opzet sept. 2010

Discussie gestart

DB_Cowboy

Hey Marianne,

Ben nog absoluut niet zeker over bepaalde stukken van mijn reis.Vooral het stuk vanaf sedona tot las vegas is me nog een beetje een steeds veranderende puzzel.
Nacht in de GC heb ik niet echt interesse,ik heb genoeg aan de lookout points om een idee te krijgen van de GC en ben er in 2008 ook geweest.
Ik had er ook al aan gedacht van 2 nachten Zion te nemen ipv in st george te overnachten. Kanab.....is er daar niks te bezichtigen dan ? Rondom Page en zo is er toch ook wel één en ander te zien heb ik zo de indruk als ik de verslagen lees ?
Begin en einde van m'n reis staan redelijk vast momenteel. Heb deze avond die treinrit naar de GC eruit gesodemieterd om zo universal te kunnen inpassen.
#16 - 17-07-2010, 22:48 uur

Marianne

Er is vast wel iets in de omgeving van Kanab, maar waarom zou je dat willen bezoeken als er zoveel moois is wat je nu niet bezoekt?
Rondom Page is inderdaad genoeg te doen, je hebt al een aantal must sees genoemd. Kost allemaal niet heel erg veel tijd.
Die overnachting bij de GC: dat betekent toch niet dat je daarom ook meer tijd aan de viewpoints gaat besteden? Het betekent alleen dat je er op een ander tijdstip bent; niet midden op de dag, maar in de avond en in de ochtend, als de kleuren veel mooier zijn. En je ging toch met je moeder? Is zij al bij de GC geweest?

Ik zou het vanaf Kingman zo doen:
wo : Kingman - Sedona
do : ochtend Sedona, halverwege de middag naar de GC, viewpoints westrim, zonsondergang
vr :  viewpoints eastrim, Horseshoe Bend, Page.
za : Antelope Canyon, Glen Canyon Dam, naar Bryce
zo : Bryce - Zion
ma : Zion
di: Zion - Las Vegas
...

Marianne
#17 - 17-07-2010, 23:37 uur

DB_Cowboy

Ziet er goed uit Marianne,bedankt voor het meedenken ;)

Ik zit wel met 2 overnachtingen in Sedona.

Dan zou ik deze opzet misschien kunnen proberen ??

Wo : Kingman naar Sedona
Do : Sedona ,treinrit clarkdale of jeep tour in sedona of beide.
Vr : Vertrek naar de GC,VP westrim,zonsondergang en dan ergens overnachten ........ Enige aanraders hier ?
Za : Viewpoints Eastrim,horseshoe Bend,Page en dan in Page ergens overnachten. Wederom geen idee qua hotel ..... America's best value inn leek me wel wat of zijn er andere goeie ?
Zo : Vertrek naar Bryce en daar ergens overnachten (had liever naar Zion gereden,maar hotel wat ik wil is niet beschikbaar met aankomst de 19de,enkel de 20ste)
Ma : Naar Zion,daar overnachten in Best western zion park inn.
Di : Zion - LV

Qua hotels zoek ik zo goedkoop mogelijk,enkel waar ik 2 nachten spendeer geef ik wat meer uit.Hotel is toch maar om bagage te stockeren,te slapen en ons te wassen,gaan er geen uren op die kamer spenderen als het maar voor één nachtje is ;) Ik zoek dus overal hotels rond de 70$/nacht,hoef geen zwembad,restaurant,ontbijt,enz...... Sedona heb ik de sky ranch lodge voor 2 nachten en vegas wordt iets in de aard van ceasars pallace,mgm grand of mirage of zo.Via smartervegas kwam ik op een zeer interessante aanbieding bij verscheidene van deze hotels.Is zoiets betrouwbaar ? Bedoel,krijg je dan nog steeds dezelfde kwaliteit en dienstverlening als dat je de volle pot betaald ?? Ze hebben bvb een aanbod ergens voor een suite aan 300$ voor 2 nachten terwijl dit zonder promotiecode op het dubbele uitkomt !
#18 - 18-07-2010, 06:57 uur

Mrjn

In Las Vegas kun je prima uit de voeten met de kortingscodes van smartervegas of fatwallet. Sterker nog, ik zou je vooral aanraden om op zoek te gaan naar kortingscodes in Vegas.
#19 - 18-07-2010, 11:00 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15