Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

voorzieningen campings

Discussie gestart

oldie

Beste America gangers,

Van 28 april tot 19 mei gaan we 3 weken met de camper door west america rijden. Ik heb de reis inmiddels grotendeels gepland en diverse campings geboekt.
Het is de eerste keer en ik heb geen ervaring met een camper. Inmiddels heb ik het begrepen dat Full Hook up is inclusief water aanvoer - water/sanitair afvoer - electriciteit.
Ik heb ook begrepen dat je op dump plekken je afvalwater kan dumpen en vers water in kan nemen. Deze plekken zijn ook op campings te vinden.
Nu heb ik op diverse campings geboekt zonder hook-up. Ik kom er alleen niet achter of dat je dan een plek hebt met electriciteit of zonder, dat is denk ik wel belangrijk omdat je een accu hebt in de camper die via die electriciteit opgeladen moet worden. Wat ik ook zou willen weten is hoe lang de accu van de camper mee kan. Ik heb een 25ft bij cruise america geboekt.

Hieronder een lijstje met campings waar ik geboekt heb en niet zeker weet wat er nu voor voorzieningen zijn:
New Brighton State Beach, bij Santa Cruz, standard plek nr 014
Yosemite Upper Pines plek nr 46, volgens mij geen campervoorzieningen
Grand Canyon Mather south rim campground, volgens mij geen campervoorzieningen
Devils Garden Campground in Arches NP plek nr 38, volgens mij geen voorzieningen voor de camper
Zion Watchman Electrical sites type 1(volgens mij is deze dus wel met electriciteit)
Bryce Canyon North camping heb ik nog niet geboekt, wat zijn daar de voorzieningen?