Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Waar logeren in San Diego

Discussie gestart

family

We zijn volop op zoek naar hotels in San Diego.  Hier verblijven we drie nachten. Een dag gaan we naar Seaworld, een stranddag en 'n dag om de stad te verkennen en te shoppen.
Waar logeren we het best met drie kids, Mission district leek ons wel leuk, maar wel duur. Gaslamp omgeving lijkt wel sfeervol, maar met kids? of elders? We weten het niet goed. Ik kan er niet zoveel over vinden waar het goed vertoeven is in San Diego.

Hoe is het rijden in San Diego, is het er druk en kan je makkelijk parking vinden.

Alle tips welkom!!

Grpetjes,
Family
#1 - 07-12-2010, 00:02 uur

Yessica

Hi family,

Ik ben 2x naar San Diego geweest. 1 x in de zogenaamde hotel circle, maar dat vond ik geen succes en 1x verbleef ik in Mission Bay, en dat zou qua ligging misschien wel wat voor jullie kunnen zijn.
Ik verbleef in het Dana on Mission Bay en dat lag naast Sea World (het hotel heeft een gratis shuttle service) en het strand is goed bereikbaar. Wij hadden daar zelfs fietsjes gehuurd, zijn naar La Jolla gefietst, maar dat hoeft natuurlijk niet. Een groot deel van die route gaat langs het strand. Het eerste stuk strand waar je dan komt is Belmont Park, erg leuk en Amerikaans met zo'n houten achtbaan op het strand  :)

Mission Bay ligt wel wat verder van downtown San Diego, maar daar hebben wij toen maar 1 dagje rondgekeken en hebben op advies van het hotel de bus gepakt. Dat was goed te doen!
#2 - 07-12-2010, 07:04 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15