Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

waar overnachten in Page en lee Vining

Discussie gestart

leendert en maria

Op onze reis zijn we 3 nachten in Page. Zijn hier ook cabins te huur? Ik ben het nog nergens tegen gekomen maar iemand anders misschien wel? Anders, wie weet er een prettig overnachtingsadres wat ook leuk is voor kinderen (12 en 14)? Misschien iets in de buurt van het water?
Zelfde vraag betreft Lee Vining. Een leuke plek om te overnachten?
Alle denktanken, alvast bedankt!
#1 - 27-01-2010, 19:40 uur

Hans B

Ik weet de rest van jullie route niet, maar drie nachten Page is dat niet wat veel?
Overnachten in een Houseboat?
#2 - 28-01-2010, 08:52 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leendert en maria

Een houseboat??? Heb even op de site gekeken en naar de prijzen :o Ha, ha.
Die 3 was een typfoutje, we zijn er 1 of 2 nachten.
#3 - 28-01-2010, 10:03 uur

Marianne

Een paar jaar geleden heb ik ook gezocht nar cabins in Page, maar ik ben nergens iets tegengekomen.
Wij zaten in 2008 in de BW Arizona Inn. Dit is een prima hotel met een goed uitzicht, ruime kamers, mooi zwembad en een gratis ontbijt. Het personeel krijgt echter van mij een onvoldoende, maar goed, daar hoef je geen last van te hebben.
Behalve de BW's zijn er nog andere ketens, ik denk dat die elkaar allemaal weinig ontlopen qua voorzieningen.
Ik heb eigenlijk geen idee of er iets is wat leuker is voor kinderen of je zou eens naar Lake Powell Resort moeten kijken. Ik ken het niet, er zal ook wel een ander prijskaartje aanhangen, maar het ziet er wel leuk uit!

In Lee Vining heb ik geen ervaring. We hebben zelf 2 keer in Mammoth Lakes overnacht, in een motel6. Was prima, heel betaalbaar, met een klein zwembad erbij.
In Bridgeport heb je iets met cabins, ik heb het dacht ik al eens eerder genoemd hier, ben even de naam kwijt.

Marianne
#4 - 28-01-2010, 12:33 uur

Tet14

Ik ken ook geen cabins in Page. En ja Houseboats zijn erg duur.
Lake Powell Resort ligt buiten Page (ong. 6 miles) en heeft ook campgrounds. Misschien is dat leuker voor kinderen om contact te maken. Het zwembad van Lake Powell resort heeft fantastische uitzichten over Lake Powell. Maar een zwembad is een zwembad en die vind je in Page ook. Best Western Arizona heeft ook een zwembad met uitzicht maar het personeel hier staat inderdaad niet bekend om zijn vriendelijkheid. Tegenover die BW is Quality Inn met balkons met views. Wellicht is dat wat. Je zit met die BW en Quality Inn wel in het centrum van Page. Zonder uitzicht op Lake Powell maar ook een prima hotel is Days Inn. Vlak bij  een soort winkelcentrum met oa Wal*Mart.  Verder is er een aantal goedkope gelegenheden langs de "straat met de kleine hotels" Wellicht is Bashful Bob of Lulu's iets voor jullie.
Tet
#5 - 28-01-2010, 13:32 uur

Hans B

#6 - 28-01-2010, 15:02 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Tet14

Dreamkatchers is fantastic, we hopen er dit jaar weer langs te gaan, maar ook ca. 20 miles van Page in Big Water.  Ook met Canyoncolors is weinig mis, maar een beetje ver weg van Page Centrum aan een stille brede weg in een woonwijk.
#7 - 28-01-2010, 16:16 uur

Hans B

Nou ja, ik was even aan het surfen op HET I-NET en dacht als het geen boot wordt ($$), misschien kun je eens denken aan een bed & breakfast.
Ervaring heb ik niet, want onderdak wij altijd bij ons.

< - - - - -   ^-^
#8 - 28-01-2010, 16:21 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leendert en maria

Lekker concrete antwoorden, super! ;)
Eerst naar de 2 bed&breakfast accomodaties gekeken; erg leuk maar voor max. 3 personen. Na wat verder onderzoek de BW Arizona Inn geboekt in Page. Dank!
#9 - 28-01-2010, 22:35 uur

Tet14

Vraag wel om een kamer met uitzicht op Lake Powell.  De kamers aan de achterzijde kijken op de parkeerplaats die af en toe knap druk kan zijn met bussen etc.
#10 - 28-01-2010, 23:18 uur

Bas_en_Es

Hoi,
wij hebben in Lee Vining geslapen bij Murpheys. we vonden het 1 van de leukste kamers. Niet vantevoren geresereveerd, maar waren er al vroeg, dus geen probleem. 's Avonds zat het er wel vol. Geen zwembad oid. Voor de rest zag het dorpje er ook wat uitgestorven uit qua slaapmogelijkheden.succes!
Gr,
Bas en Es.
#11 - 29-01-2010, 11:27 uur

Nici

Hoi Es (of Bas),

Zijn jullie vanuit Yosemite naar Lee Vining gekomen of vanuit Death Valley? Wij zijn nl. van plan om in juni vanuit Curry Village via de Tioga Pass naar Lee Vining te rijden. Onderweg willen we natuurlijk een aantal keer stoppen om wat korte wandelingen te doen. De dag ervoor gaan we zeer waarschijnlijk de  Panorama Trail lopen dus we zullen wel last hebben van vermoeide spieren voor langere wandelingen langs de Tioga Pass. Ik ben benieuwd hoe laat we dan ongeveer in Lee Vining zullen zijn. Te laat om op de bonnefooi naar Lee Vining te rijden of niet?

groetjes, Nicoline
#12 - 29-01-2010, 11:37 uur

Bas_en_Es

Hoi,

wij zijn vanuit Death Valley gekomen. we zijn toen vroeg vertrokken en waren al vroeg (begin middag?) in Lee vining. Gelijk kamer geboekt en toen nog mono lake en stuk tioga Pass gewonderd.
Ik denk dat jullie het wel redden, want zover is het niet, alleen er is zoveel te zien  ;D
Misschien dat je vantevoren kan boeken? Dacht dat het lastig te vinden was op internet. Desnoods rij je veder naar Mammoth Lakes. als het geen weekend of feestdag is, denk ik dat geen probleem is.
succes!
Gr,
Es (Bas schreef alleen het eerste topic jaar geleden  :D)
#13 - 01-02-2010, 15:24 uur

leendert en maria

Hoi,
We hebben afgelpoen week Murpheys in Lee Vinig geboekt. Op hun website staan de e-mail gegevens. Na een bericht kregen we de volgende dag al een antwoord met opgevraagde prijs en beschikbaarheid van de kamers. Werkt prima.
Maria
#14 - 01-02-2010, 21:29 uur

Nici

Heb de site en het emailadres ook gevonden. Ik ga ook maar mailen denk ik!
#15 - 01-02-2010, 21:48 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15