Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

waar overnachten in san francisco?

Discussie gestart

vanpoecke

Weet iemand een goed en betaalbare overnachtingsplek in san Francisco?
#1 - 05-01-2014, 17:09 uur

Cees A

Als prijs belangrijk is kun je het beste een hotel nemen in de buurt van het vliegveld. Scheelt enorm in prijs met hotels in het centrum.
Bij de meeste hotels bij dat vliegveld kun je je auto gratis parkeren.
Er liggen diverse hotels westelijk van het vliegveld in Milbrae en/of Burlingame en ten noorden van het vliegveld in South San Francisco.
Vanaf het vliegveld rij je in een kwartier naar het centrum.
Parkeren van je auto in het centrum kost je, als je gebruik maakt van het zgn "early bird tarief, 10 - 15 $ voor een hele dag.
Gebruik deze site om een goeie en betaalbare parkeerplaats te zoeken: http://sanfrancisco.bestparking.com/
#2 - 05-01-2014, 17:39 uur

melvin

Zelf heb ik twee keer in San Francisco overnacht en beide keren hebben wij een hotel op fisherman's wharf gehad.
Natuurlijk betaal je hier een stuk meer dan op andere plaatsen in de stad. Je zit wel midden in het centrum wat vele voordelen heeft. Zelf zou ik niet snel meer op een andere plek willen overnachten in San Francisco. Het is vanuit daar namelijk niet zeer ver naar de meeste toeristische plekken en de sfeer is zeer gezellig.
De eerste keer hebben we in het Sheridan overnacht. Dit is natuurlijk een duur hotel, maar wij hebben het toen in de aanbieding kunnen boeken, wat zeer veel geld scheelde. De tweede keer hebben we in het best western overnacht, dit hotel was iets goedkoper maar nog steeds relatief duur. Beide hotels zou ik zeker aanraden!
Zelf hebben wij nog nooit bij het vliegveld overnacht....hier hoor ik meestal negatieve dingen over. Maar goed, zelf geen ervaring mee dus kan ik niet over oordelen.
#3 - 05-01-2014, 19:40 uur
2005: Florida,   2008: west,   2010: mid-west,   2012: north-east --> www.melvinchani.reismee.nl,   2014: mid-west --> www.roufs.reislogger.nl
2015/2016 Internship Wallstreet, NY --> www.brightlightsbigcityny.wordpress.com & www.verenigdestaten.info/stage-in-new-york/

vanpoecke

Heeft niemand ervaring met het huren van een appartement op homeaway oid?
#4 - 05-01-2014, 20:24 uur

MiamiHeat

Heeft niemand ervaring met het huren van een appartement op homeaway oid?

Ja...een hele goede ervaring maar dat was in Miami. Check anders ook een AirBNB Daar kijk ik ook veel op voor onze aankomende vakantie. Zitten ook in SF maar zoek een overnachting in Sausolito...gaan we met de ferry naar SF
#5 - 06-01-2014, 19:11 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15